141 תשובות
נחמד, יש אנימות טובות וגרועות
זה יכול להיות קרינגי אבל הסיבה כמעט העיקרית שאני רואה זה קרבות טובים ומגניבים
אנונימי
ראיתי אנימה 7 שנים ראיתי כל סוג זאנר של אנימה
עכשיו כשהפסקתי מהצד אני רואה עד כמה ילדותי היה לראות אנימה, כזה קרינג פשוט ויכולתי לבזבז את זה על סדרות הרבה יותר טובות.
בוא נגיד ככה עשיתי את טעות חיי.
קרינג' רצח ומוזר אבל יש כמה טובות שאהבתי
מכירה מלא אנשים שאוהבים אנימה, אני אישית פחות מתחברת, מעדיפה אנימציות "אמריקאיות" של cartoon network וכו
לא חושבת שזה קרינג', כמו בכל סגנון יצירה יש דברים גרועים ויש דברים מדהימים :)
זה מדהים אבל יש אנימות קרינגיות ברמות
מה את חושבת על סדרות?
אני חושבת שאנימה זה מעולה אבל אני רק חושבת אף פעם לא ראיתי חחח
דבר קדוש.
אה אבל יש כאלה גרועות
אני ראיתי רק אנימה אחת ואהבתי
אני אוהבת אנימה זה נחמד
חייבת לציין שזה לא אומרת שאני לא חושבת שיש כאלה שהם לא קרינגים כשהם אכן
פשוט סוג מסוים של סדרה.
לדעתי אנשים שרואים אנימה רק כי זה אנימה זה מטומטם, ואנשים שלא רואים אנימה רק כי זה אנימה זה גם מטומטם, זה פשוט עוד סוג של אנימציה עם טיפה קרינג לפעמים, יש סדרות אנימה מדהימות ויש גרועות
לא התחברתי. ההתנהגות של הדמויות לא מציאותית בשיט לדעתי, ואמנם גם בחלק מהסדרות לייב אקשן ההתנהגות לא מציאותית אבל שם זה כבר ברמה אחרת לגמרי.
לא מתחברת לשפה, לאנימציה או לדמויות שלרוב מתנהגות בצורה ילדותית, לא הגיונית ובסופו של דבר(לדעתי) גם לא מעניינת במיוחד.
zonaist:
אם אתה רואה 7 שנים אנימה - אז אתה לא חושב שאם כבר כדאי לרשום את מה שרשמת על אנימה בכללי גם לסדרות? כי אני מניח שאתה מבין את המגוון שיש באנימה. יש אנימה שלא מביישות סדרות רגילות(מבחינת בוגרות). הרבה האמת.
אנימה זה עולם מגוון ולדעתי עדיף שפשוט לרשום "סדרות", כי אנימה זה עולם רחב עם מגוון סגנונות ששונים מאוד. בדיוק כמו סדרות. יש לדוגמה בובספוג - וגם breaking bad, ובאנימה סאקורה לוכדת הקלפים -וfate/zero. אנימה זה עולם רחב מאוד :/

ולשאלה:
יש גרועות ויש טובות לדעתי.
המכורים האלה לאנימה הופכים את זה למביך כבר
מה זה מה אתם חושבים על אנימה? זה סגנון ציור, לא יותר
קהילת האנימה בישראל משפיעה מאוד על מה אנשים חושבים על אנימה
אני נגיד לא מתחברת לכל אלה מישראל שרואים אנימה
אבל הקהילה בחול אחלה
אנונימית
זה וואוווו
לא רואה
לא אוהבת
אני לא מזמן התחלתי לראות אבל לא יצא לי לראות ממש הרבה ואני די אוהבת אבל רובם קצת משעממים
לא מתחברת אבל גם לא שונאת
לא ראיתי ככ אנימות בשביל לשפוט
אנונימית
העובדה שאנשים מקבלים מינוסים בשאלה כמו זאת, לדעתי מאוד שטחי וזה רק מראה על הקהילה של אנימה ועל דעתי עליה, כשעוד צפיתי נהנהתי מכל שנייה עד שזה דעך, אז כל אנימה שראיתי סבלתי את הפאנדום שלה אני מתעב כל פאנדום, כי ילדים שצופים באנימה לא מוכנים לקבל דעה (לא מכליל זה מה שהרוב מראה וזה מה שהנייר מציג בעצמו), אנימה זה סבבה לזמן מה אבל לא לתקופה ממושכת.
אני אהיה המינוס הראשון לתגובה הזאת כי זה מה שהולך לקרות גם ככה
האמת שאני אוהב רק כמה ספציפיות.
אני רואה. מדהים זה פתח אותי להמון אני גם לומד יפנית בזכות העולם הזה התאהבתי בשפה והתרבות שלהם גם שומע יפנית ואפילו הגעתי לקייפופ כי זה מוסיקה קוריאנית שלא קשורה ליפן ואנימה אבל עדיין . גם לימד אותי הרבה מהדמויות מכל מיני אנימות . אין על אנימה חחח
מה אני כבר יכולה לחשוב? זו אנימציה יפנית
יש אנימה שאני אוהבת ויש כאלו שלא. בדיוק כמו סדרות רגילות
ראיתי הרבה ואני חייב להודות כשאני נתקל באנימה טובה שאני באמת נשאב לעולם שלה, מתחבר לדמויות ולסיפור אני מופתע מחדש כמה טוב זה אנימה. היום אני רואה רק וואן פיס שיוצא פרק חדש כי אין לי ממש זמן...
פעם הייתי צוחקת על "ילדי אנימה"
אבל לא מזמן התחלתי לאהוב דמות אנימה מסויימת ..ו..אמרתי לעצמי : בוא נראה מי זאת ..וראיתי את הסדרה הזאת והתחלתי לאהוב אנימה ..
פשוט ז'אנר של סדרות וסרטים
ראיתי קצת
חמוד סה"כ
נשמע חמוד אבל קרינג
אנונימית
מה אני חושב?
yamete kudasai onii chan
ניסיתי לראות
אבל הדיבוב פשוט הביא לי עצבים
והקולות הגבוהים האלו שעוד שנייה שוברים לך את האוזניים

אני מעדיפה לראות רק כאלה עם דיבוב באנגלית
אנונימית
שאלה שלא רואים אנימה ישר שופטים כי הם חושבים שרק ילדים מסכנים/סוטים רואים את זה ולא עולה להם בדעת לנסות ושזה אשכרה יכול לעניין וחבל. יש מלא סגנונות של אנימה ואני לא מאמינה שאין אנימה אחת לפחות שמתאימה לטעם של כל אחד ואנשים סתם שוללים ושופטים. יש אנימות כלכך מעניינות וטובות בקטע אחרר.
זה אחלה אבל איך חבר שלי הסביר לי - הקהילה זה מה שנותן לזה מוניטין גרוע
יש טובות ויש גרועות, כמו כל זאנר אחר אז לשפוט את כל הזאנר ולהגיד שהכל ילדותי זה ילדותי.
אנימה זה מ-ט-ו-ר-ף. זה מה שאני חושב על אנימה:)
כרגע אנימה זה הדרך שלי לברוח מהמציאות גם בצבא אני עוד אוהב את זה וזה לא ילדותי.. אני פשוט מת על זה, גם הקרבות גם הלא קרבות הכל טוב בשבילי. יש סצנות מדהימות ואני כל הזמן מרגיש חלק מזה
אנימה זה אומנות.
בלי אומנות בעולם, העולם משעמם.
ברגע שהעולם משעמם, אנשים לא יחשקו לחיות.
ברגע שאנשים לא יחשקו לחיות, הם ימותו.
ברגע שאנשים ימותו, לא יהיה אנשים.
ברגע שלא יהיה אנשים, תיכחד האנושות.
ובגלל זה צריך אנימה.
קרינג ברמה קשה
אנימה זה טוב, אני אישית ממש ממש אוהבת...
otaku^
"ובגלל זה צריך אנימה"
אנימה זאת האומנות היחידה? :/
אני לא חושב ככה. העולם היה מסתדר מצויין בלי אנימה לדעתי.
איך כ"כ הרבה אנשים שרדו את החיים שלהם בצורה טובה בלי אנימה?
אפשרי לחיות בלי אנימה. ולכן אנימה זה לא כ"כ חשוב.
טוב טוב יחסר הומור
אאוץ' :(
צודקת, אני באמת די חסר הומור. אני לא מבדיל בין ציניות לרצינות כ"כ...
אנימה קרינג ומפגר
פשוט נדיר
אבל יש המון מוזרות כאלו
זה עוזר ללמוד קצת יפנית מילים בסיסיות
זה גרוע אבל יש כמה אנימות טובות אני מבין את הייט על זה
למה אנשים מערבבים פה קהילות?
השאלה לא על הקהילה אלא על *אנימה*
^תכלס
מדהים, קדוש, יש סדרות מעולות.
ברור שיש כמה לא טובות וקל למצוא הרבה מהן.
תאמת שהייתי קטנה ראיתי שתי אנימות בלי שידעתי שזה אנימה
ממש אהבתי אותם אז כנראה הם טובות
דבר מדהים.
אהבתי בעבר,עכשיו כבר לא כי זה פחות מעניין אותי. יש אנימות טובות אבל הרוב לא משהו
מגעיל
אנונימית
רוב הסדרות שראיתי הפסקתי באמצע כי היה שם דברים מיניים כאלו ואני לא ממש אוהבת את זה, ואני מרגישה כאילו אין אנימה שאין בה את זה, אתם מכירים אנימה שלא מכיל דברים מיניים?
תודהההה
איכס ילדי אנימה
אנונימית
^^כן זה שאת רואה הנטאי זה לא אומר כלום יש מלא אנימות מדהימות מרגשות סוחפות או טובות ללא הדבר הזה
ayo gg@
כל האנימות שונן,
נארוטו
האנטר האנטר
פיירי טייל
וואן פיס
בונגו סטרי דוגס
זה ממש מוזר
אני לא ראיתי הרבה אנימות אבל אלה שראיתי דיי טובות
לפני שהתחיל שיגעון האנימה בישראל לפחות ראיתי איזה כמה פרקים מכמה אנימה סתם ככה, וממש לא אהבתי, אני מצטערת אבל לדעתי זה ממש קרינג' ופשוט הייתי כל כך מבולבלת כשכולם בבת אחת בישראל התחילו לאהוב אנימה ולא הבנתי מאיפה הם הקריצו את זה, אין לי בעיה עם אנשים שרואים אנימה, אבל, הייתי מעדיפה שלא לצאת עם אחד
אנונימית
סתם שטויות ובזבוז זמן
עדיף לראות דברים מעניינים יותר
שונן זה קרינג אבל תלוי איזה
זה טוב לדעתי אבל יש גם סדרות אחרות שהן לא אנימה שיותר טובות מסדרות אנימה
תודה לאלוהים שהעם היפני קיים.
מאוהבת בתרבות הזאת. מאוהבת בתכנים של האנימות. בגאונות של הדמויות במראה של הדמויות. בעלילה. בהכל!!! יש פשוט אנימות מטורפות!!!!
זה חמוד הייתי רוצה להפסיק לא כי זה רע או קרינגי עם את רוצה לראות תיראי ואני בכיף ימליץ לך פשוט זאת לא אני כל מי שמכיר יותר יודע אני לא אומרת ישר שאני רואה אנימה זה נורמלי לפי דעתי אז אחרי חודש חודשיים כזה אנשים יודעים אז הם אומרים לי שזה לא אני ואני יודעת שזאת לא אני שאני רואה אנימה זה לא עושה לי טוב אבל אני לא יכולה לראות משהו אחר
זה עולם מופלא
צריך להפסיק עם הגניחות שם
הכי נכון עד עכשיו.
wolf
אנימה זה משהו בן זו** בקטע טוב
זה מדהים (תלוי איזו אנימה)
לא ראיתי הרבה אנימות אבל זו שהכי התלהבתי ממנה עד עכשיו (מתוך כל אלו שגם התלהבתי) זה אטאק און טיטאן ~רמז לסשה המדהימה בתמונתי~.
אני לא מתחרטת שנכנסתי לעולם הזה.
טכנית בהתחלה כשראיתי אקדמיות הגיבורים שלי זה היה מעט קרינג'י ומוזר לי בגלל סגנון הבעות הפנים אבל התרגלתי.
יש ויש.
ראיתי אנימה 5 שנים והפסקתי, הבנתי למה חושבים מהצד שזה קרינג'.
אם תקחו הפסקה תבינו כמה זה היה קרינג', ואני מדברת בתור אוטאקו.. הקולות הצעקניים, התנועות הלא אנושיות, ההתנהגות הילדותית, אפילו באנימות הכי בוגרות. בהתחלה אהבתי את זה אבל עכשיו זה עושה לי ממש חשק להקיא.
אנונימית
לא מתחברת בכלל זה מוזר בעיני
לא אוהבת בכלל
אין לי כלכך דעה כי אני לא רןצב אז זה רק רושם ראשוני
זה נראה מוזר כי הדמויות עושות רעשים מוזרים ותנועות מוזרות כאלה
(לפי מה שהבנתי אני לא יודעת)
וגם אני לא מתחברת לסדרות מצויירות בלי קשר לאנימה
אני פחות מתחברת אבל לדעתי זה ממש סבבה
מדהים.
מטריף.
מחשגייז.
מושלם,
אני צופת אנימה
ויותר מזה
אני פוג'ושי
לכל מי שרושם שזה שטותי ולא לעיניין..
מהצד באמת זה נראה כך.
אבל שלא תבינו לא נכון.
זה עולם שלם. ולכן יש את זה ויש גם מעבר למה שאתם רואים.
יש באמת באמת דמויות שבנויות כל כך טוב. יש עלילה טובה. יש התחברות לדמות ולעולם שממנה היא הופיעה.
תבינו פשוט, יש יפנים שכותבים בצורה גאונית. ויש המון דמויות שבחיים לא תראו שחקן קולנוע שמגיע לרמות כאלו.
אם אתם לא פוסלים ישר. תפתעו לגלות עולם שלם.
אם לא. הפסד שלכם. מה אני כבר יכולה לאמר..
כל האנשים פה שכותבים שאנימה זה קרינג ולא מבינים שעצם זה שהם משתמשים במילה קרינג זה קרינג-
ולשאלה - אנימה זה פשוט סגנון ציור
אני אוהבת את חלקן, את חלקן פחות, ובעיני אנימה זה פשוט כמו כל סדרה רגילה, פשוט מצויירת.
גם תחשבו על זה שבתכלס כהסדרה מצוירת יש יותר אופציות מכשהיא מצולמת, כי הם יכולים לצייר כח מה שבא להם. יש אנימות שממש לקחו אתזה רחוק והן פשוט מדהימות, ואני לא חושבת שאנשים צריכים לפסול אתזה ישר על ההתחלה רק בגלל הסטיגמות.
מחזקת את האיש שבקיר
התוכן שם לא שפוי, כמעט כל הדמויות מתנהגות לא אנושי וכמו איזה פסיכיות עם תנועות קרינג', גם הדיבור כאילו הם יצאו מבית משוגעים.. בכלל אנימה לדעתי מערער את המוסר יותר מדי קיצוני המחשבות שלהם על דיכאון, העולם והמוסר האנושי הם מציגים את זה בצורה מעוותת לא בריאה וילדים מושפעים נכנסים לדיכאון
יש באנימה משהו חולני שמעוות את הראייה על המציאות
ומבלבל אנשים מינית סטרייטיות שרואות בנות באנימה מתחילות לפתח נטייה מינית הפוכה מציגים שם את הבנות בצורה מפתה לא מציאותית, וגם את הבנים, ומבלבלים ילדים מינים יש מלא ילדים שנהיו בקהילה הגאה בגלל אנימה
אנימה זה חולני לדעתי
בגלל איך שזה משפיע ומשגע לכולם את המוח, את ההורמונים, עושה השפעות רעות של דיכאון, מלמד על החיים בצורה לא מציאותית, המיניות שם רעילה, מחפיצה, כל נושא שם מוקצן, ואנשים מפתחים מחלות נפש הזויות מאנימה שמעודדת מחלות נפש וכל מיני פאטישים מוזרים כמו לשכב עם כרית אנימה
יש גם מלא אנימות שמעודדות פדופיליה, בקיצור כל האנימה גורמת לראייה מעוותת ואפילו אנימה של מלחמות מראה דם בצורה לא נורמלית ולא מציאותית, הכל דפוק
לא אוהבת
אנונימית
אוי את ככ טועה^
{לדעתי.]
^^^^^כן
אנונימית
אני לא יכול לראות שום דבר אחר, כי אני מרגיש שרק באנימות משקיעים מספיק בדמויות...
ראיתי עם המשפחה שלי סדרה של 8 עונות משעממת רצח שפשוט הרגיש כאילו אפילו לדמות הראשית אין אישיות, אבל ברוב האנימות שראיתי השקיעו אפילו בדמות שראו רק בפרק אחד לאיזה דקה
אנונימי
אנונימית.
את אכן צודקת בהרבה ממה שכתבת. יש צדק למה שאת כותבת. אני לא אשקר.
אבל כמו כל סדרה רגילה.. לפעמים לוקחים עיניין ומקצינים אותו כדי ליצור ריגוש אצל הצופה או הזדהות. היפנים עושים עבודה מעולה בזה בהצגת הדמויות שלהם. הרבה מהדמויות יכולות למכור לך תסביך של החיים.
ומי שבוחר ללכת ולממש אותו זה כבר שלו..
האנימה היא סדרה כמו כל סדרה אחרת.
והיא פשוט יצרה דמות או עולם מקוריים שסחפו אנשים.
את יכולה להסתכל על זה במבט מבועט. ואת יכולה להסתכל על זה בצורה מתפעלת מכוח של סדרה.
אני אתן את העובדה אולי הכי פופולארית.
שהסדרה מחברת המוות גרמה לרוצחים ללכת ולעשות דברים כמו לקרוא לעצמם קירה או לרשום השינגמאי אוהב תפוח.
אבל היא לא עודדה אותם ללכת לרצוח. הם בחרו בזה בעצמם.
מה אתה רציני?
הדוגמה הזאת עדיין חולה בראש
זה מה שזה גורם לאנשים לעשות?
ועזוב את זה שלמלא צופי אנימה יש מחשבות אובדניות מסטטיסטיקה ביפן
אנונימית
לצופי האנימה מחברת המוות שעשו דברים לא שפויים היו בעיות קודם לכן.
ראיתי מחברת המוות בגיל 10 בפעם הראשונה ובחיים לא העלתי בדעתי לעשות משהו שכזה בטח שלא בגלל האנימה
מחברת המוות זה ההוכחה הכי גדולה שאנימה זה רעיל
אנונימית
זה היה אפילו בחדשות של רוסיה מרוב שמלא התאבדו ממחברת המוות^
אנונימית
את מאד סטטיסטית. אני אשמח אם לא על כל תשובה שלי תורידי בתגובות. כי אז אין לי רצון להמשיך לשוחח איתך.

וכמו שכבר הבהרתי למעלה. היא סדרה. היא לא אומרת לאף אחד ללכת לצפות בה. הם בוחרים בזה בעצמם.
את באמת מאשימה את העיתון ולא את האדם שקרא אותו?
את באמת מאשימה את המוצר בשומן שלך ולא את עצמך שאכלת אותו?
מה הקטע?
זה כמו שתאשימי את העמוד על זה שהוא דפק לך את הראש ולא את עצמך שהתנגשת בו.. בחיי

את מנסה להאשים משהו שהוא דבר. הוא לא נכון או לא נכון.
אדם בוחר במה לצפות. *ואם* הוא רוצה. הוא יכול ללכת ולפעול לפי מה שהוא ראה.
האנימה לא אמרה לו לך תהרוג אנשים. האנימה לא אמרה לך לכי תהיי לסבית. כמו כל גורם אחר באינטרנט יכולת ללכת ולשנות את זה בך. את בחרת... לעשות את זה מתוך רצון.
הסטטיסטיקה מראה שזה בעקבות זה. עדיין. זה לא באשמתה.
אז פשוט אל תראי לילדים שלך אנימות.
וחוץ מזה. מי אמר שלהיות לסבית זה דבר רע..
מה הקשר?
אז גם הצופים של 13 סיבות לא אשמים שהם גרמו לאנשים להתאבד?
המפיקים לא אחראיים למה שהם מעלים?
בטח שכן
אנונימית
אנשים אשכרה התאבדו מ13 סיבות???
זאת היתה סדרה כלכך משעממת סתומה
אנונימי
ריוזאקי.
לא אמרתי לרגע אחד שמחברת המוות גרמה להם ללכת לרצוח. אמרתי שהיא גרמה להם ללכת לרשום אני קירה וכו'..
היא נתנה להם השראה. אך לא עודדה דבר מתוך זה. הם בחרו לעשות זאת בעצמם.
וזה מה שאני מנסה להסביר לאנונימית
נתנה להם השראה..זה מספיק
אנונימית
אנשים שמתאבדים זאת אשמתם. אנשים שרוצחים זאת אשמתם. למה את מפילה את זה על סדרה?
כן, קראתי את רוב התגובות שלך (כובע קש). אני נאלץ להסכים איתך
מכל דבר אחר באינטרנט את יכולה לקבל השראה להתאבד או להרוג. מכל דבר.
זה בסדר מאוד יש כאלה טובות ויש כאלה לא טובות
אז בגלל זה לא נעשה ג'אנרים על זה?
בגלל זה נגביל את עצמנו?
לא. אנחנו צריכים לצפות בתוכן ולא להיגרר. אם אתה לא מספיק חזק. אל תראה את זה מההתחלה.
זה כמו אדם שלא אוהב ג'אנר אימה. למה נכנסת אז לסרט הזה מההתחלה?
זה לא אשמת היוצר שאתה פוחד. זה לא אומר שעכשיו לא ניצור עוד סרטי אימה רק כי אתה סובל מזה...
אני מפילה על סדרות כי זה נכון ועשו מחקרים
וגם לי אישית אנימה כמעט הרסה את החיים, כמעט עשיתי משהו מטופש בגלל זה ואני מתחרטת על היום שראיתי אנימה
זה ללא ספק משפיע לרעה, יש עוד הרבה נפגעי אנימה וכן זה אמיתי סדרות יכולות להשפיע קח לדוגמה את 13 סיבות..
*כאשר 13 סיבות פורסמה לפני שנתיים, המתארת את חייו של נער שהחליט לקחת את חייה, הזהירו אנשי חינוך ופסיכולוגים שהתוכנית עלולה להוביל להתאבדויות . כעת, מחקר שמומן על ידי המכונים הלאומיים לבריאות מראה שייתכן שהדאגות הללו היו מוצדקות.*
אנונימית
תודה ריוזאקי. שמחה לשמוע. אני באמת אוהבת אנימה מכל הלב.
ניסיתי לראות פעם 13 סיבות, וכל מה שעבר לי בראש היה למה לעזעזל הילדה הזאת מאשימה את כולם במוות שלה?
כמובן שמה שהם עשו לא היה בסדר, אבל להקליט 13 הקלטות שבהם את מאשימה את כולם חוץ מעצמך בהחלטה שאת עשית נשמעת לי טיפשית לחלוטין. (ואומר את זה בן אדם שסבל מאובדנות לא מעט שנים)
שזה פשוט סדרה עם סגנון דיבור אחר (אותו דבר גם בספדים) וקצת סוטות יתר, ושזה אחלה לרוב, אבל עושים שם אבל לסדרות אקשן (בקושי יש טובות)
אני רואה אנימה כבר שנים, ואים אחת מהם השפיע עלי לרעה או דרדרה את מצבי אז לקחתי אחריות והפסקתי לצפות.
דיי להאשים את היוצרים בבעיות שלך, החיים לא עובדים ככה
זה בסך הכל סדרות
אני לא מבינה למה יש כל-כך הרבה הייט על זה, יש באמת סדרות מדהימות וכמובן שיש פחות טובות - אבל ככה זה בכל סוג ז'אנר, נכון?
ייתכן ואולי אלו מילים גדולות מדי בכדי להסתמך עליהם.
תראי. ראיתי את הסדרה הזו.
אני מבינה לאן את חותרת.
אני גם בתשובתי הראשונה הזכרתי שיש המון אמת במה שאת אומרת ותחושת צדק.
אבל אני לא חושבת שאת מנסה להבין אותי..
זה נכון שסדרה יכולה להשפיע. כמו כל גורם אחר.
האינטרנט זה מקום רחב אופקים. וכל ילד כיום יכול להיגרר בקלות למקומות כאלה או אחרים.
עכשיו. אם הוא חיפש חומר שייקח אותו לדיכאון. או לכיוון של התאבדות.
תאשימי את האינטרנט?
שזה בעצם כלי.
זה כלי. והילד בחר לקחת אותו והשתמש בו לרעה.
אותו הדבר הסדרה. היא באה כדי לתת נקודת מבט על החיים. היא באה כדי לעניין קהילה מסויימת או ג'אנר מסויים ולהוסיף לו. לאמר משהו שאף אחד עוד לא אמר לפני.
למה את מאשימה את הכלי. שהוא דרך לדבר אל הצופה וכמו ספר לתאר משהו על המציאות.
לספר משהו שעוד לא היה.
למה שתאשימי כלי. הרי. אין לו מחשבה. אין לו דעה. הוא כלי.
האדם שמוטרד בחייו. וחיפש השראה. וקיבל אותה. אבל היא כנראה לא הייתה נכונה לו. לקח את הדברים לידיים שלו.
וכמו מספר שקרא או מחקר שהוא קרא. או סירטון ברשת שראה. או התעללות חברתית שעבר בחייו.
בחר בסופו של דבר להרוס את חייו. ולרצוח או להאבד.
באותה מידה שאת מאשימה את הסדרה יכולת להאשים את הסכין. או את החנות שממנה הוא רכש את הסכין או את הרובה.
אם אדם חיפש את זה אז הסדרה היא לא יותר מחבר שפגע בו.. ונתן לו את המחשבה. אבל הבחירה היתה נטו שלו.
אם את לא מסופקת.. צר לי.
אבל אל תאשימי סדרה כמו שאת לא מאשימה את הסכין. זהו.
מדהים
אנימה זה פשוט זאנר של אנימציה, יש אנימות טובות ויש גרועות וקרינגיות וזו האמת. אבל הקהילה פשוט לא. פשוט לא.

מי שהיה בקהילה האמיתית בארץ עד לפני נגיד 4 שנים יודע שפעם בארץ זה היה כזה כיף וזה לגלות שמישהו שהכרת רואה אנימה גם ולא היינו מתנהגים כמו מוזרים והולכים ברחוב וצועקים סאסי באקה ארן יאגר אוניצן וכאלה דברים וגם רוב הקהילה עכשיו זה ילדים בני 8 שמתנהגים ככה וזה נהיה מביך לפעמים אני מתבייש להגיד שאני רואה אנימה בגלל ילדים כאלה. זה לא כמו פעם


אה ואגב אנימה זה אחלה
זה מדהים אבל תלוי איזה
אני אוהבת
הצחיק אותי שכתבת כאלה שרואים / לא רואים אנימה
כלומר אין אופציה אחרת
אנונימית
יש כאלה גרועות ויש כאלה מדהימות שממש ממש טובות!
אנשים שאומרים שזה קרינג שמלא בגניחות או שזה לילדים קטנים בחיים לא ניסו לצפות באנימה.
רואה (ראיתי לפי דעתי מעל 100 לא כולל ריוואצים אני כבר לא סופרת) וכמו סדרות רגילות יש טוב ויש גרוע אבל אני רואה לפי המלצות אז אני לא נתקלת בגרועות הרבה ואנימה זה כאילו מדהים
KMP
שזה מעניין ויפה
וזה לא ילדותי כמו שהרבה אומרים
אבל זה גם תלוי אילו אנימות יש כאלה גרועות וכאלה ממש יפות וממכרות
יש ויש
מוזר זה המגניב החדש
רואה מידי פעם, יש טובות ויש כאלה שפחות.
אני ממש אוהבת
יש אנימות טובות שממש מושקעות מבחינת האנימציה, התוכן, הדמויות והעלילה שיכולה להעביר גם מלא מסרים
ויש אנימות גרועות כמובן
אנונימית
סבבה לגמרי בהתחלה זה יכול להראות קרינג אבל אחרי זה כבר לא ככה
לא רואה אנימה-
כל פעם שאומרים את המילה הזאת המוח שלי מדמיין צלילים של כלב בוכה או משהו כזה אני אפילו לא מצליחה לזהות מה 0_0
בעצם ראיתי ווינקס ובנות הים.. אממ זה האהבה שלי שבלב ואני חולה על זה עד עצם היום הזה
נו.. אז למה לא לנסות עוד אנימות..
תופתעי לגלות שיש אנימות יותר יפות אפילו מהן
זה ממש תלוי
אני לא סובלת אנימה שמחפיצים שם נשים בצורה הזויה ועושים אותן סתומות וילדותיות
וזה בדרך כל אנימה שאי פעם ראיתי

האנימה היחידה שבאמת התאהבתי בה והעלילה כל כך מדהימה אם מתעמקים בה היא אטאק און טיטאן (איסיאמה היוצר של הסדרה מדהים, אין לי מושג איך הוא חשב על כל העלילה הזאת לבד ואיך הוא יצר את המנגה הארוכה הזאת)

אנימה זה סבבה אבל תלוי איזו סדרה
אנונימית
אני בקושי יודעת מה זה אז אני חושבת שזה טיפה טיפשי לא בקטע רע ונראה משעמם בקטע אחר
לא כל אנימה ככה את ליטרלי יכולה להגיד את זה גם על סדרות רגילות^^
הארי סטיילס בעלולי
זה עולם שלם^^ גם אם יש בזה משהו טיפשי. בצד השני יש גאונות.. פשוט צריך להכיר כדי לדעת..
אבל מהצד כל דבר יכול להיראות לך טיפשי
הקהילה קרינגית מפחידה וטוקסיק אבל אנימה זה כמו כל הסדרות פשוט מצויר

אם מידהו רואה אנימה לא צריך לקרוא לו ילד סנטר או שיט כזה
ראיתי אחת או שתיים
חמוד אבל יש כאלה שממש מטרידות אוצי
ניסיתי לראות כמה אנימות אבל באמת שבכלל לא התחברתי לאנימציה והכול אני בכללי לא אוהבת מצויר
אף פעם לא ראיתי, אבל נראה נחמד
אני מחפשת מוטיבציה להתחיל כרגע
לא כל כך התחברתי,רק בגלל הבן זוג שלי התחלתי לאהוב חלקים.מי שמתחיל לצפות,שיראה נארוטו
לא מעניין בעליל סורי
אנונימית
לא מעניין בעליל סורי
אנונימית
תראו מלחמת הטיטאנים זה מבוסס על רדיפת היהודים בשואה
אנונימית
זה נקרא מתקפת הטיטאנים
שואל השאלה:
מי פירסם תוכן וואטפק
שואל השאלה:
:(