8 תשובות
כן!! שווה רצח
אחד המשחקים הטובים ביותר ששיחקתי
אחד המשחקים הטובים ביותר ששיחקתי
אנונימית
שואל השאלה:
זה כמו detroit become human?
זה כמו detroit become human?
שווה ברמות
ממליצה
והגרפיקה מעולה
ממליצה
והגרפיקה מעולה
^^לא ממש שיחקתי את זה אבל ממה שראיתי על דטרויט, זה נראה כמו סיפור כשאתה לפעמים בוחר מה לעשות
באחרונים מבינינו יש גם גיימפליי
זה יותר מזכיר uncharted אם אתה מכיר (די ברור כי זה פותח ע"י אותה החברה)
באחרונים מבינינו יש גם גיימפליי
זה יותר מזכיר uncharted אם אתה מכיר (די ברור כי זה פותח ע"י אותה החברה)
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה הקטע בערך של זה אם לא לבחור איך לשחק נגיד
אז מה הקטע בערך של זה אם לא לבחור איך לשחק נגיד
כן שווה מאוד מומלץ זה נחשב בין המשחקים הכי טובים שנוצרו
וזה לא דומה בכלל לדטרויט, זה יותר horror survival
דטרויט זה שונה לגמרי זה על טכנולוגיה וai זה יותר מזכיר את סייברפאנק 2077 אם כבר אבל אני אהבתי את שניהם אז ממליצה לנסות במיוחד את הראשון
וזה לא דומה בכלל לדטרויט, זה יותר horror survival
דטרויט זה שונה לגמרי זה על טכנולוגיה וai זה יותר מזכיר את סייברפאנק 2077 אם כבר אבל אני אהבתי את שניהם אז ממליצה לנסות במיוחד את הראשון
אין לזה בחירה, אתה משחק דמות בשם ג'ואל שחי בעולם אפוקליפטי שקיבל משימה ללוות ילדה בשם אלי והם מסתובבים במדינה שמוקפת בזומבים תוך כדי מתחברים יש לזה סיפור מאוד יפה
המשחק הוא פשוט משחק יריות והישרדות
צריך לאסוף כדורים וכאלה
אין בחירות במשחק
אם אתה מחפש משחק עם זומבים ובחירות אני ממש ממליץ לנסות המתים המהלכים של telltale
הגרפיקה שם לא ראליסטית כי הלכו על סגנון קומיקס אבל הסיפור סוחף שם לא פחות ואחד מהסיפורים הכי טובים.
צריך לאסוף כדורים וכאלה
אין בחירות במשחק
אם אתה מחפש משחק עם זומבים ובחירות אני ממש ממליץ לנסות המתים המהלכים של telltale
הגרפיקה שם לא ראליסטית כי הלכו על סגנון קומיקס אבל הסיפור סוחף שם לא פחות ואחד מהסיפורים הכי טובים.
אנונימי
באותו הנושא: