7 תשובות
כשמעבדים משחק למסך תמיד מוסיפים מכדי שיהיה עוד תוכן וכי הפורמט של לספר סיפור משתנה בין משחק לטלוויזיה.
ברור ששמנו לב
המשחק עצמו הוא קרוב ל50 שעות ובעונה השניה רק 7 פרקים
החלק של אלי במשחק הוא נגיד קרוב ל20 שעות... ברור שאי אפשר להכניס הכל
המשחק עצמו הוא קרוב ל50 שעות ובעונה השניה רק 7 פרקים
החלק של אלי במשחק הוא נגיד קרוב ל20 שעות... ברור שאי אפשר להכניס הכל
שואל השאלה:
השאלה אם העלילה שהכניסו לסדרה באמת קשורה אחד לשני במשחק עצמו או שזה סתם
השאלה אם העלילה שהכניסו לסדרה באמת קשורה אחד לשני במשחק עצמו או שזה סתם
אנונימית
העלילה קשורה , לפי דעתי הרסו לגמרי את כל הסדרה שיכלה להיות סדרה נהדרת בגלל כמה משתנים כמו הליהוק הגרוע מאוד של בלה רמזי פלוס הכתיבה הלא תואמת בכלל של הסדרה עם הקטעים הלא נחוצים שהורסים את האופי של הדמות
שואל השאלה:
איזה קטעים הרסו לדעתך ?
עריכה - אותי ביאס שהדמות של אלי בסדרה לא דומה לה במשחק
איזה קטעים הרסו לדעתך ?
עריכה - אותי ביאס שהדמות של אלי בסדרה לא דומה לה במשחק
אנונימית
המון קטעים ,
אחד הקטע שהורגים את גואל אבי נתנה הערה מוזרה ולא תואמת לדמות בכלל אמרה שהוא "דווקא חתיך " וזה לא מתאים בכלל לקטע וללחץ / כעס שהיא אמורה לחוות
2. בסיאטל ביום הראשון בלילה כשמגלים שדינה בהריון בקולנוע , במשחק היא כועסת עלייה שהצטרפה ושעכשיו היא סתם עול וניתן לראות שלא אכפת לה מכלום חוץ מהמטרה של לנקום, לעומת זאת בלה רמזי נותנת בדיחה לא מצחיקה של "אני הולכת להיות אבא " ומתחיל קטע מיני , שוב לא תןאם דמות וסיטואציה בכלל
3. כשאבי פוגשת את אלי בסדרה היא מתעמתת איתה על זה שהיא הרגה את כל החברים שלה , בלה רמזי אומרת " לא התכוונתי להרוג אותם " ( אני חושב שהיא התכוונה רק למל לא ראיתי את הפרק בשביל לדעת )
בתור אחד שיש לו מעל 200 שעות במשחק הראשון והשני אני מאוכזב מאוד מהרמה הנחותה והכתיבה המזלזלת הזאת זאת דעתי
אחד הקטע שהורגים את גואל אבי נתנה הערה מוזרה ולא תואמת לדמות בכלל אמרה שהוא "דווקא חתיך " וזה לא מתאים בכלל לקטע וללחץ / כעס שהיא אמורה לחוות
2. בסיאטל ביום הראשון בלילה כשמגלים שדינה בהריון בקולנוע , במשחק היא כועסת עלייה שהצטרפה ושעכשיו היא סתם עול וניתן לראות שלא אכפת לה מכלום חוץ מהמטרה של לנקום, לעומת זאת בלה רמזי נותנת בדיחה לא מצחיקה של "אני הולכת להיות אבא " ומתחיל קטע מיני , שוב לא תןאם דמות וסיטואציה בכלל
3. כשאבי פוגשת את אלי בסדרה היא מתעמתת איתה על זה שהיא הרגה את כל החברים שלה , בלה רמזי אומרת " לא התכוונתי להרוג אותם " ( אני חושב שהיא התכוונה רק למל לא ראיתי את הפרק בשביל לדעת )
בתור אחד שיש לו מעל 200 שעות במשחק הראשון והשני אני מאוכזב מאוד מהרמה הנחותה והכתיבה המזלזלת הזאת זאת דעתי
יש לציין גם שיש עוד הרבה קטעים שהשחיתו את הדמות ואת הסדרה ( שוב ,לפי דעתי)