התחברות
הרשמה
שישיסטים עברתם???
22 ביוני 2026, 12:40
שישסטים
שמיניסטים
שביעיסטים
כיתה י'
משפט
4 תשובות
כן!!!!! ברוך השם
אנונימית
כן!!!!
ה
הכבשה של נובימול
כן תודה אלוהים
ס
סיקס סבן
כןן!!!!
g
gold dust woman
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
עד מתי? שישיסטים עייפים
מה אתם? זיינוקים, טרמחים, חמשושים, שישיסטים, שביעיסטים, שמיניסטים
שביעיסטים ושמיניסטים יקרים, (שישיסטים גם יכולים לענות)
למה קוראים לשישיסטים שישיסטים? אין היגיון בזה
שישיסטים רק אני מחכה ליא?
שישיסטים? עד מתי?
דברים שרק שישיסטים יבינו? (כיתה י)
למה תלמידי יב נקראים שמיניסטים ותלמידי יא שביעיסטים ותלמידי י שישיסטים וכן הלאה?
אני עולה שנה הבאה לתיכון באמת בתיכון כולם מדברים אחד עם השני? כאילו שביעיסטים עם שישיסטים, שישיסטים עם שמיניסטים וכו..
היי, מה זה אומר "שביעיסטים" "שישיסטים" "שמיניסטים"? תודה.
מי מזדהים יותר? שביעיסטים או שישיסטים?