5 תשובות
רק משרות ממשלתיות
תראי אם את מסוגלת לסיים כבר תשיט הזה אז עדיף לך להישאר
אבל אל תתחשבני על בריאות הנפש והגוף שלך.
שואל השאלה:
נגיד דיילת, עבודות בסייבר כאילו הייטיק
שואל השאלה:
זה לא יהרוס לי מקומות עבודה והכל?
תיצא אל תהיה במסגרת שלא מתאימה לך
ותהיה מתוסכלת
גם ככה המערכת הזו אטומה
את לא תדפקי תחיים שלך הכל בסדר
יש לי חברים שיצאו משם
וברוך השם מצליחים בחיים