9 תשובות
לא
{;
לא
בכלל לא, זה אף פעם לא מאוחר, לא לאבד תקווה
לא, זה דווקא גיל מתאים
ממש לא אתה עוד ילד
מה שמאיה אמרה יש עוד זמן כל עוד החיים גולשים
אנונימי
משפט נדוש אבל נכון שאומרים לי כל הזמן הוא "כל החיים עוד לפניך", ואני בן עשרים ואחת.
אם אני יכול, אז גם את.
גיל 18 זה ממש קטן
זה הגיל שאנשים מתחילים את החיים שלהם
אם הייתה בגיל 30
שזה גם מוקדם הייתי אז מבינה אותך

לדעתי גיל מאוחר זה גיל 60
אנונימית
תחשוב על אנשים
שנמצאים בכתות
חלילה

או מחליטים לשנות מסלול חיים
עוברים מדינה
בגיל הזה
ומתחילים הכל מחדש
ממש לא זה אחלה גיל
אנונימית
התחברות ל