התחברות הרשמה

מה אני אמורה לומר למיטב?

אני מחר בצו ראשון והם לא מאשרים לי את האיבחונים שלי של הפרעות קשב ואני ממש חייבת תוספת זמן!!! וזה פסיכו דידקטי אין סיבה שלא יאשרו!!!
22 ביוני 2026, 11:39
גיוסחייליםתפקידים    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
לומר למיטב שעברתי טסט בידני ויש לי רישיון עכשיו?
אם אני רוצה מיון לוחמות אני אמורה לבקש ממיטב?
בשביל לקבל תפקיד אם ממש רוצים אותו אז אם אני מתקשרת למיטב מה אני אמורה להגיד
אם העלתי טפסים למיטב תוך כמה זמן בערך אני אמורה לראות את הפנייה באזור של הפניות?
מישהו יודע איך אני אמורה לגרום למיטב להקדים לי את הגיוס?
גם אם מתקשרים למיטב השיחה אמורה להופיע בפניות?
אם שברתי את הרגל ואני מלשבית אני אמורה להודיע למיטב?
אתר מתגייסים לא עובד לי ומיטב לא עונים , מה אני אמורה לעשות?
איך ניתן לחפור למיטב על מיונים כלומר דרך אימייל או מה?
איזה תירוץ לומר למיטב כדי לדחות לי את יום המאה
איפה אני אמורה לשלוח למיטב את המכתב המלצה שהמורה שלי כתבה בשביל דפר חוזר??