4 תשובות
תחפרי להם בשיחות טלפון כמה שיותר ואפילו תריבי , תשלחי כל יום פניה באלליקציה
פשוט תתקשרי אליהם כל בוקר איך שהם נפתחים
תחפרי כמה שאת יכולה ברמה שתתקשרי אליהם כל שע
שואל השאלה:
בטוח שכדאי לי לעשות את זה למוקד הטלפוני? יושבים שם חיילים שלא יכולים לעזור לי בכלל. אני לא בטוחה למה יש להם מוקד טלפוני בכלל
אנונימית