4 תשובות
דלפק
אני ממש אוהבת עבודה עם ילדים, יש לי חיבור מטורף עם ילדים אז אני הייתי הולכת לקייטנה אבל אם קשה לך לעבוד עם ילדים אל תלכי לקייטנה
זה תלוי במה את מרגישה יותר בנוח
שואל השאלה:
אני עושה בייביסיטר כבר ארבע שנים ותמיד חלמתי על עבודה קלה כזאת שאת בדלפק ומעבירה מוצרים אבל אמא שלי עכשיו התחילה להכניס לי לראש שזה משעמם ולא עושים כלום ושאי אפשר להיות בטלפון גם כשאין לקוחות
אני עושה בייביסיטר כבר ארבע שנים ותמיד חלמתי על עבודה קלה כזאת שאת בדלפק ומעבירה מוצרים אבל אמא שלי עכשיו התחילה להכניס לי לראש שזה משעמם ולא עושים כלום ושאי אפשר להיות בטלפון גם כשאין לקוחות
אנונימית
באותו הנושא: