10 תשובות
חברה שלי נסעה בחזור מאילת
נסעתי מחיפה
היה בסדר
היה בסדר
לקחתי 399 מפתח תקווה לאילת אחלה קו צריך מקום מראש
שואל השאלה:
זה לא מפחיד בסיבובים?
זה לא מפחיד בסיבובים?
אנונימית
מבחינת זמנים לאדעת זה כמו כל נסיעה לאילת אבל הייתה נסיעה טובה כאילו לא קשה
למה שיהיה מפחיד?
שואל השאלה:
לא יודעת עם אוטובוס זה נשמע מפחיד
לא יודעת עם אוטובוס זה נשמע מפחיד
אנונימית
לנסוע לאילת עם חברות שהן נהגת חדשה שקיבלו רישיון לפני פחות משנה הרבה יותר מפחיד אותי מאשר אוטובוס עם נהג מיומן, ויש הפסקות באמצע וזה סבבה
לקח 4 שעות בערך וכו
ו זה קשה ומתיש
ו זה קשה ומתיש
כן יצא לי הרבה פעמים פעם מחיפה, תל אביב, ירושלים..
מבחינת נסיעה ממש בסדר דווקא בדכ האוטובוסים נוחים
אם את בנאדם שנרדם בנסיעות זה ממש אחלה
מבחינת שעות כדאי בלילה
בוקר- את מרגישה שאת שרפת חצי יום כזה וצריך גם להתאושש
מבחינת נסיעה ממש בסדר דווקא בדכ האוטובוסים נוחים
אם את בנאדם שנרדם בנסיעות זה ממש אחלה
מבחינת שעות כדאי בלילה
בוקר- את מרגישה שאת שרפת חצי יום כזה וצריך גם להתאושש
באותו הנושא: