20 תשובות
כן
שואל השאלה:
מה אני עושה אם אני מאחרת בטעות??
מה אני עושה אם אני מאחרת בטעות??
אנונימית
אז הלך האוטובוס
אז לא נורא תזמיני את האוטובוס הבא או שתנסי לעלות לרוב יש מקומות אז הם אומרים הכל טוב תעלי ותשלמי
שואל השאלה:
הוא הולך בדיוק באותה דקה? מתחנה מרכזית
הוא הולך בדיוק באותה דקה? מתחנה מרכזית
אנונימית
נסעתי הרבה לאילת באוטובוס זה לא סיפור גדול אפשר להזמין אוטובוס שנייה לפני ואם שכחת את פשוט מבקשת לעלות במידה ויש מקומות פנויים
כן
שואל השאלה:
מה כן
מה כן
אנונימית
כן הוא יוצא בזמן בדקה
שואל השאלה:
כוסמעק
אפשר לשאול איפה עלית?
כוסמעק
אפשר לשאול איפה עלית?
אנונימית
תחנה מרכזית באר שבע
תקשיבי אל תלחצי פשוט תעלי להבא ואם אני לא טועה יש שלוש קוים לאילת ככה שאין הבדל ענק בין הזמנים
שואל השאלה:
אה אוקי זה קרובב
אני מירושלים
אה אוקי זה קרובב
אני מירושלים
אנונימית
שואל השאלה:
מוביט אומר לי שיש עוד קווים בכל מיני שאלות וכולם של אגד
אבל באתר של אגד יש רק אחד ב12
איל זה יכול להיות
מוביט אומר לי שיש עוד קווים בכל מיני שאלות וכולם של אגד
אבל באתר של אגד יש רק אחד ב12
איל זה יכול להיות
אנונימית
אויי שנייה אבדוק לך
כן.. כנראה ירושלים זה שונה מבאר שבע בבאר שבע יש כל חצי שעה
יש לך משהו דחוף באילת?
יש לך משהו דחוף באילת?
שואל השאלה:
אני צריכה ללכת לשם חחח
אני צריכה ללכת לשם חחח
אנונימית
אה אני מבינה מצב קצת מסובך אבל כן יש רק ב12 אם את רואה פתאום קו לאילת נכנס לרציף תשאלי ישר אם הוא מגיע למרכזית ואם יש מקום פנוי
באותו הנושא: