התחברות
הרשמה
אם אני מקבל משכורת בעשירי ועבדתי בשמיני אני אקבל את זה בעשירי יומיים אחרי או חודש אחרי?
22 ביוני 2026, 09:24
משכורת
שכר
כסף
עבודת נוער
דיני עבודה
2 תשובות
חודש אחרי
ה
המצב חמור
חודש אחרי
T
Tamarrrrr
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
מקבלים משכורת עד העשירי או בעשירי?
למה מקבלים רק בעשירי את המשכורת ולא ב1 או ב30?
אני מקבל משכורת בעשירי, ואני חייב תכסף לפני,יש מצב אני מקבל בחמישי, כלומר לפני העשירי?
למה מקבלים משכורת דווקא בעשירי? ולא בראשון לחודש?
בכל העבודות מקבלים משכורת בעשירי לחודש?
אומרים נדבר בעשירי כי כאילו זה מתי שמקבלים משכורת?
כשמתחילים לעבוד ומקבלים משכורת לדוגמה בעשירי לחודש.באיזה שעה המשכורת נכנסת?
מי שעובד/ת מתי אתם מקבלים משכורת בעשירי לחודש או בתחילת חודש?
משכורת בצהל מקבלים בראשון לחודש או בעשירי?
אם אני מקבל כסף בעשירי ועבדתי ב9 זה נכנס לי במשרורת או להבאה
מקבלים משכורת בעשירי, נכון?