9 תשובות
שואל השאלה:
למה לא פשוט בסוף חודש כאילו
אנונימית
כי ככה
זה גם תלוי איפה את עובדת אבל באמת לרוב זה ב10
תלוי במקום העבודה, אני נניח קיבלתי היום
בגלל החג הראלי
אנסה לראות דוגמה אנחנו אמורים לקבל עכשיו 10/10 משכורת של חודש 09/24
אז מתאריך 01/09-30/09 זה מה שמגיע לנו שכר ...מתחילים לחשב את השכר לעובד רק 01/10 את חודש 09/24 וזה לוקח הגשת שכר עד 5 ימים ועד האישור עוד יומיים ו10/10 תכנס לכם משכורת
אנונימית
למה לא?
לא כולם, יש עבודות מסוימות שמקבלים משכורת בתאריכים אחרים.
thv
כי צריך להכין מראש משכורת לעובדים שזה מתאריך 01 לחודש עד ה30/31 צריך לחשב לכל עובד שכר ומתחילים לחשב בתאריך 01 של חודש קודם והגשה בתאריך 05 ואישור ב8 ותשלום לעובד ב10 וזה לוקח כמה ימים סגירה משכורות בנוסך מנהל חשבונותיש סגירת מעמ ב24 ככה שקשה לסגור גם וגם ולכן התשלום רוב העובדות ב10 מלבד מחלקת החינוך
אנונימית