התחברות הרשמה

עד כמה זה נורא אם אני לא אבוא ליום אחד בקורס קיץ?

22 ביוני 2026, 09:12
קורסים    
2 תשובות
קורס של מה?
א
איש מגניב
לא נורא
g
girls_girl
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
יש לי 17 חיסורים כמה זה נורא אם אני לא אבוא היום?
זה יהיה נורא אם אני אבוא ביום הראשון של הלימודים ללא חולצה צהובה?
זה נורא אם אני אבוא היום לבית ספר בלי תיק?
זה יהיה נורא אם אני לא אבוא ליום הריאשון של הבצפר ..?
עד כמה זה נורא שאני לא אבוא ליום גיבוש?
זה ממש נורא אם אבוא עם אותו הגינס של היום גם מחר לביהס?
הסמלת שלי בקורס רוצה שאני אבוא לפקד בקורס שלי
זה יהיה נורא אם אני אפספס יום אחד של קורס קיץ?
זה יהיה נורא אם אני לא אבוא היום לבצפר?
עד כמה זה יהיה נורא שאני אבוא היום שעה שלישית?
עד כמה זה נורא שאני אבוא ביום הראשון עם גבות לא מסודרות?