5 תשובות
אני גם באה בלי
^^^ ברו חוקק לך חוק

תביאי תיק קטן לפחות לשים שם את המסמכים האלה
שואל השאלה:
אני אקח פשוט את המסמכים ביד.
זה אחלה נכון?
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה תודה
אנונימית
כן להיסחב עם תיק יהיה סתם לא נוח