6 תשובות
דווקא הרבה משקיעים
מי שלא משקיע או שפוחד להיכנס לזה או שלא מבין בנושא או לא סומך על הנושא
וזה לגטימי, יש בזה גם סיכונים
כולם משקיעים ואם אתה לא אז באסה לך
שואל השאלה:
אני כן חמודה מי מספר לך שבחודש האחרון הרווחתי 20 אלף ממנייה בודדת
אנונימית
קודם כל אלופה! דבר שני כן כולם משקיעים במניות בדרך כזאת או אחרת
שואל השאלה:
^^^^בכל דבר יש סיכון אם אתה רוצה להרוויח
זה לא חכם להגיד יש סיכונים
השאלה איך אתה מנהל אותם
אנונימית
דעות קדומות על זה שגורמות לפחד
אנונימי
התחברות ל