8 תשובות
זה עולם שלם
תנסי לשחק מונפול
פותחים חשבון מסחר בברוקר/דרך הבנק וסוחרים.
חשוב ללמוד טוב מאוד ולהבין טוב טוב מה עושים ואיך הדברים עובדים לפני שבכלל מגיעים לכסף אמיתי, אחרת חבל על הכסף.
תשקיעי אחוזים המניה של קוקה קולה, ואז תפוצצי את כל המשאיות הובלה והמחסנים של כל החברות המתחרות (כמו פפסי וערסי) ואז בגלל שלא יהיו הרבה חברות מתחרות, החברה שלך תהיה יותר פופולרית
אנונימי
כנסי בפייסבוק לקבוצה בשם חתול פיננסי
כל השאלות האלה לשם
Xta
פותחת חשבון ברוקר
לפני שאת מתחילה להשקיע את צריכה לעקוב אחרי המניה לראות מה הקצב של העליה אם צפוי ירידות וכו אם נראה לך נחמד תשקיעי אהל תמשיכי לעקוב
לא משקיעים לפי אם נראה נחמד חח
צריך לחקור טוב לפני שנכנסים למניה ללונג
או אסטרטגיה טובה למסחר קצר
משקיעים אם נראה שהמניה צפויה להעלות = נראה נחמד