8 תשובות
שואל השאלה:
הנה
הנה
קישורים מצורפים:
אנונימי
על הפנים אחי. אני משחק בgta v על גרפיקות 4k והמשחק שלי יותר חלק משלך
סתם עכשיו רציני אחי. הכל תלוי במפרט מחשב שלך . הייתי כן ממליץ לך להנמיך טיפה את האיכות של הגרפיקה . אם זה לכבות צלליות וזה
די גרוע
שואל השאלה:
איך עושים את זה
איך עושים את זה
אנונימי
מהגדרות יש לך שם פונקציה של graphics או משהו. אני לא באמת יודע לכוון אותך כי לא שיחקתי איזה עשור בgta iv
גרוע
עוד לא פרסמו דרישות למחשב
באותו הנושא: