2 תשובות
כן
אני באופן אישי הייתי כותבת לה מכתב ולא בווטסאפ.
אבל הכי חשוב המחשבה וכל הכבוד!
אני באופן אישי הייתי כותבת לה מכתב ולא בווטסאפ.
אבל הכי חשוב המחשבה וכל הכבוד!
מהמם
חמוד.
אפשר לשלוח לה את זה בוואטסאפ ואז גם לכתוב לה ברכה במכתב
חמוד.
אפשר לשלוח לה את זה בוואטסאפ ואז גם לכתוב לה ברכה במכתב
באותו הנושא: