6 תשובות
נשמע קריפי ברמות
אני לא חושבת.. אבל תלוי בקשר שלכם.. כי אם אתם נשארתם חברים טובים אז סבבה תשלח אבל אם אתם לא בקשר או בקשר לא כזה חברי אז אל
לא... אם ממש בוער לך אז רק מזל טוב
אל תשלח את התמונה אבל תשלח לה ברכה לא עד כדי כל מושקעת
אם נפרדתם בטוב ונשארתם ידידים אז אני מניחה שכן
למה שתעשה את זה
אנונימי
באותו הנושא: