4 תשובות
יכול להיות תשתי מים זה גם טוב לשתות מים לפני בדיקת דם
בטח זה טבעי לחלוטין להרגיש את זה. תשתי מים אבל במנות קטנות לא הרבה בכל פעם (אם מותר לך מים וזה לא צום מלא).
כנראה שכן כי לי הרבה פעמים שאני שוכח לאכול להרבה זמן יש לי בחילה ואומרים לי שזה בגלל שלא אכלתי
ובדרך כלל מותר ואף מומלץ לשתות מים לפני בדיקת דם
אנונימי
זה הגיוני כי את על בטן ריקה
אם מותר לך אז תשתי קצת מים
אני חושבת שמותר
ושזה טוב
התחברות ל