7 תשובות
עם הידיים?
שואל השאלה:
כן אבל איפה אני אמורה לשים את הידיים?
הסתבכתי אתמול וירדו עליי שאני מחבקת גרוע
ידיים על הגב
חחח מעל הכתפיים ניראלי,פשוט תחבקי זה יצא לך טבעי
מתחת לידיים כזה
בדרכ אם זה חיבוק היי אז אני מחבקת עם יד אחת
רגיל אני חושב . הכי חשוב חיבוק חם ואוהב
אוי להתחבק זה החיים. כשמתחבקים עם אנשים באותו הגובה אז אחד עוטף קצת את החלק העליון יותר והשני את החלק התחתון. בדרך כלל זה גם מראה על מי יותר דומיננטי בחיבוק - אבל זה כבר לשאלה אחרת.
התחברות ל