8 תשובות
אני בדרך לשם
הם הולכים אליה הביתה לארוחת שישי
וואי אני לא נושמת הם כן
הם גם קוראים לה אמא
הם גם קוראים לה אמא
רק אם זה בשביל לא לצאת מייבשת..
לא.
לא
לא.
באותו הנושא: