6 תשובות
כן
לא אותי
לא אותי
כן אנשים מסוימים
מסתבר
אולי
אותי לא
היחידה שמצחיקה אותי זאת עדי אשכנזי שהיא אדירה
מבחינת מבנים אדיר מילר
אותי לא
היחידה שמצחיקה אותי זאת עדי אשכנזי שהיא אדירה
מבחינת מבנים אדיר מילר
אנונימי
כן מאוד. אני אוהב את ההומור שלו כמו שאני אוהב את ההומור של הרבה סטנדאפיסטים אחרים. כל אחד קצת שונה. זה כיף לגוון.
באותו הנושא: