8 תשובות
לא הצחיק אותי
אני גם לא מבין בחיי
ההומור שלו זה של ילדות בנות 12 שכל היום בטיקטוק
שום דבר שנון או מקורי
שואל השאלה:
איפה הוא ואיפה דניאל חן או נועם אונגר
אנונימי
הוא מתנשא ממש
מסכימה גם אותי הוא לא מצחיק בכלל
לפעמים יוצאים לו קטעים מצחיקים אבל סך הכל הוא דיי בייסיק, לא ממש מיוחד.
95% מהסטנדאפיסטים לא מצחיקים
הוא מצחיק דתלשים וחיילים ובנות שעובד עליהן הפוזה של הגבר הגבר הימני
אנונימי