התחברות
הרשמה
אני בי והטעם שלי זה אתיופים מה לעשות?
אמיתי שואל פשוט איך מוצאים כי אם מישהו בארון אי אפשר לדעת ועד היום לא ראיתי מישהו שמחוץ לארון או שבארון ואני יודע עליו.. מה לעשות?
22 ביוני 2026, 04:45
אתיופים
משיכה
גייז
העדפות
הומואים
2 תשובות
לחפש יותר או משו
א
אבוללה.
להיגמל מאתיופים
.
.No.name.
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם אני אתיופית והטעם שלי זה לבנים ולא יוצאת עם אתיופים אני גזענית?
אם אני אתיופי והטעם שלי זה בנות לבנות ולא רוצה לצאת עם אתיופיות אני גזען?
מה לעשות אם אני לבנה והטעם שלי הוא אתיופים?
אני חצי אתיופית ומתחילים איתי רק אתיופים לא שזה משהו רע אבל זה אומר שאני לא הטעם של לבנים?
למה בתכניות ריאליטי מביאים תמיד אתיופים כהים ולא אתיופים שבאמת נראים אתיופים?
למה לאתיופים יהודים יש שמות משפחה של אתיופים אחרים (של אתיופים נוצרים )
הטעם שלי זה אתיופים איפה הם מתחבאים לעזאזל
למה כמעט כל עם ישראל הטעם שלהם זה אתיופים ?
זה מביך שאני לבנה והטעם שלי זה אתיופים?
זה גזעני אם הטעם שלי זה אתיופים?
אני בלונדינית והטעם שלי זה אתיופים..אתיופים אוהבים בלונדיניות?