10 תשובות
ממש לא, כל אחד ומה שהוא מעדיף, וגם יש זוגות אפילו שאם אני לא טועה נקראים "מעורבים" או משהו כזה.
לא
DCC
לכל אחד יש את הטעם שלו וזה בסדר
כל עוד זה סתם העדפה ולא פטיש
לא, זה הטעם שלך
שואל השאלה:
ברור העדפה
אני גם חושבת שגברים לבנים חתיכים
זה פשוט יותר מושך אותי
אנונימית