10 תשובות
לא
ממש לא, כל אחד ומה שהוא מעדיף, וגם יש זוגות אפילו שאם אני לא טועה נקראים "מעורבים" או משהו כזה.
לא
לכל אחד יש את הטעם שלו וזה בסדר
כל עוד זה סתם העדפה ולא פטיש
כל עוד זה סתם העדפה ולא פטיש
לא
לא, זה הטעם שלך
שואל השאלה:
ברור העדפה
אני גם חושבת שגברים לבנים חתיכים
זה פשוט יותר מושך אותי
ברור העדפה
אני גם חושבת שגברים לבנים חתיכים
זה פשוט יותר מושך אותי
אנונימית
באותו הנושא: