9 תשובות
לא
זה איך שאת מרגישה וזה תמיד לגיטימי
כמה זמן אתם יחד?
כמה זמן אתם יחד?
זה נקרא געגוע וזה רק בריא לזוגיות שלכם
שואל השאלה:
^^4 שנים
^^4 שנים
אנונימית
לא
משהו קרה שלא מדברים?
שואל השאלה:
לא לא אני שואלת בכללי
כי הרבה פעמים אנחנו עסוקים וזה ואני באמת מתגעגעת אליו
לא לא אני שואלת בכללי
כי הרבה פעמים אנחנו עסוקים וזה ואני באמת מתגעגעת אליו
אנונימית
אז זה בסדר, פשוט לזכור שלכל אחד יש חיים בנוסף להכל ואם ממש בא לשלוח הודעה בבוקר, זה תמיד יעלה חיוך
אם ממש קשה לך אז כן
באותו הנושא: