יש מישהו ממש חמוד שאני מדברת איתו אבל אני פוחדת שאני לא נראת כמו באינסטגרם וכאילו אני מודעת לזה שאני לא רזה והכל אבל עדיין אני ממש ממש פוחדת להיפגש איתו כי אני לא רוצה להיפגע שוב מדבר כזה שפתאום ירשום אני רוצה שנישאר ידידים וכל הבולשיט הזה כדאי לי פשוט מעכשיו לנתק את הקשר וזהו?תמיד גם הפגישה הראשונה ממש מביכה