40 תשובות
כי הם לעומתם מתגייסים ותורמים יותר
כי בדרך כלל לא שונאים את החרדים בגלל שהם מאמינים שונאים אותם בגלל שהרבה מהם לא מתגייסים , לעומת דתיים, שכן מתגייסים
וגם קל לשנוא את השונה והבולט בכלל. הם מתלבשים למשל בצורה מאוד מסויימת בניגוד לדתיים שהנראות שלהם יותר משתלבת בחברה בדרך כלל
וגם קל לשנוא את השונה והבולט בכלל. הם מתלבשים למשל בצורה מאוד מסויימת בניגוד לדתיים שהנראות שלהם יותר משתלבת בחברה בדרך כלל
לדעתי בגלל פערים ובורות בית 2 הקבוצות
פשוט מאוד, לא שונאים את מי שעובד ולא חי על חשבון המיסים שלנו וכופה עלינו דת ומתגייסים כמו כולם ולא עושים בעיות
יותר קל לשנוא חרדים בגלל התקשורת והניתוק
יותר קל לשנוא אוכלוסיה חלשה ומנותקת
ובסוף הדתיים מייצגים משהו לחילונים יותר עמוק מגיוס
ובסוף הדתיים מייצגים משהו לחילונים יותר עמוק מגיוס
אני גם אגיד שאחוז הגיוס מאוכלוסיית הדתיים לאומיים זה אחוז הגיוס הכי גבוהה מכל אוכלוסייה כלשהי
משלבים תורה ועבודה
כמו שצריך
משלבים תורה ועבודה
כמו שצריך
שואל השאלה:
כן אבל בתור מישהי ממשפחה חרדית אין תקציבים מהמדינה החרדים חיים בעוני אז יש סיבה שלא מתגייסים
כן אבל בתור מישהי ממשפחה חרדית אין תקציבים מהמדינה החרדים חיים בעוני אז יש סיבה שלא מתגייסים
יש יותר מדי תקציבים מהמדינה
תשלבו תורה ועבודה
במדינה שלנו לא מגיעה הפריבילגיה להיות אברך
הכל יקר מדי
תשלבו תורה ועבודה
במדינה שלנו לא מגיעה הפריבילגיה להיות אברך
הכל יקר מדי
והרבה חרדים לא באמת חיים בעוני
רק קונים יותר ויותר דירות
רק קונים יותר ויותר דירות
אז אם הרבה חרדים לא חיים בעוני ורק לומדים תורה אז זה בעצם העבודה הכי משתלמת אני צודקת?
שואל השאלה:
הבנתי תודה
הבנתי תודה
^^כן
בונוס אם את עושקת את ביטוח לאומי
שמעתי על משפחה שמלמדת את הילדים שלה לזייף גמגומים וכל מני כאלה בשביל כסף מביטוח לאומי
גאוני חחח
(זה לא כל החרדים כמובן!)
בונוס אם את עושקת את ביטוח לאומי
שמעתי על משפחה שמלמדת את הילדים שלה לזייף גמגומים וכל מני כאלה בשביל כסף מביטוח לאומי
גאוני חחח
(זה לא כל החרדים כמובן!)
אז למה שלא תהיה חרדי ואז תקבל את מה שהם מקבלים במקום להתלונן שהם רק לומדים תורה
if you cant win them , join them
אם הייתי גבר הייתי מצטרפת אבל אני אישה אז פחות מתאים לי להיות מפרנסת יחידה תוך כדי שאני מגדלת 12 ילדים ומחזיקה את כל הבית
את יודעת שיש חרדים שמביאים גם ארבעה ילדים ושגם הגבר מביא פרנסה מהכולל
ככה זה
אך באותו ספר עצמו מתאר את המהפך שחל בו פעם כשטיילתי לי בעיר, פתאום ראיתי אדם לבוש בקפוטה שחורה, ופאות שחורות. האם זהו יהודי? הייתה המחשבה הראשונה בראשי. , היהודים לא נראו כך. המשכתי להסתכל בדמות, אך ככל שהסתכלתי יותר בפרצוף הזר הזה, המחשבה בראשי הפכה ל... האם זהו החל להתעמק בנושא
חכו
נשים דתיות זה שוויון ??
שנה במקום 3 זה שוויון
המדינה פה חיה בסרט רע
ערבים בכלל משרתים, ? שוויון ?
אל תענו לי פשוט תבדקו מה הסיבה שבג"ץ
קבע מה שקבע ותחליטו האם אני צודק או לא
אך באותו ספר עצמו מתאר את המהפך שחל בו פעם כשטיילתי לי בעיר, פתאום ראיתי אדם לבוש בקפוטה שחורה, ופאות שחורות. האם זהו יהודי? הייתה המחשבה הראשונה בראשי. , היהודים לא נראו כך. המשכתי להסתכל בדמות, אך ככל שהסתכלתי יותר בפרצוף הזר הזה, המחשבה בראשי הפכה ל... האם זהו החל להתעמק בנושא
חכו
נשים דתיות זה שוויון ??
שנה במקום 3 זה שוויון
המדינה פה חיה בסרט רע
ערבים בכלל משרתים, ? שוויון ?
אל תענו לי פשוט תבדקו מה הסיבה שבג"ץ
קבע מה שקבע ותחליטו האם אני צודק או לא
את רק מתלוננת על משהו שאת יכולה להשיג בעצמך . היית יכולה לקבל את אותם זכויות אבל במקום זה את בוכה שלהם יש ולך אין
^^^נכון אבל מי אמר שאני אפול על מצב כזה? ובכל מקרה יותר משתלם להיות הגבר
את קובעת לך כמה ילדים תביאי
וגם בעולם החילוני יותר משתלם להיות גבר
וגם בעולם החילוני יותר משתלם להיות גבר
ולא בכיתי חחח אני רק הצגתי למה חילונים שונאים אותם, אני לא שונאת חרדים, אני גם בעד לימוד תורה, אבל כן, אני לא חושבת שמגיע לאף אחד פריווילגיה להיות אברך על חשבון המיסים של כולנו במצב שלנו במדינה. זה פשוט לא פייר ולא מוסרי
ואם הטיעון היחיד שיש לך להצדקה זה "את יכולה גם להרוויח אם תהיי כמוהם, מה את מתלוננת" המצב גרוע אחות
זה כמו להגיד על גנב שהוא בסדר כי אני יכולה גם לגנוב ואז לא יחסר לי אף פעם
ואם הטיעון היחיד שיש לך להצדקה זה "את יכולה גם להרוויח אם תהיי כמוהם, מה את מתלוננת" המצב גרוע אחות
זה כמו להגיד על גנב שהוא בסדר כי אני יכולה גם לגנוב ואז לא יחסר לי אף פעם
זה לגמרי אפשרי לעבוד וללמוד תורה
מה שמשלמים לחרדים מהמיסים זה כלום
תלמיד בישיבה לא נשוי מקבל 380 שקל ונשוי 1200 שקל מהמדינה
ורוב המיסים הולכים על כבישים ועירייה ולצה"ל מאשר לחרדים .
וחלק מהמיסים שלך הולכים לערבים לתחזק להם את הכפרים
תלמיד בישיבה לא נשוי מקבל 380 שקל ונשוי 1200 שקל מהמדינה
ורוב המיסים הולכים על כבישים ועירייה ולצה"ל מאשר לחרדים .
וחלק מהמיסים שלך הולכים לערבים לתחזק להם את הכפרים
ולגבי גיוס חרדים, אני יכולה להבין למה יש חרדים שלא מתגייסים. אני כן לא סובלת את אלו שהם סתם שבאבניקים עם אייפונים שלא באמת לומדים וזה התירוץ שלהם להתבטל ולהתנער מהאחריות לעזור למדינה, ויש לא מעט כאלה
אבל אלו שבאמת ההלכה חשובה להם, אני יכולה להבין. אני פשוט חושבת שצריך באמת להתאים להם קצת יותר את המסגרת אבל גם הם צריכים להתגמש
אבל אלו שבאמת ההלכה חשובה להם, אני יכולה להבין. אני פשוט חושבת שצריך באמת להתאים להם קצת יותר את המסגרת אבל גם הם צריכים להתגמש
^^אני גם כועסת על המיסים לערבים מן הסתם אבל זה לא קשור לדיון
הסכומים האלה אולי נשמעים זניחים אבל הם לא כי זה מצטבר למלא כסף
הסכומים האלה אולי נשמעים זניחים אבל הם לא כי זה מצטבר למלא כסף
חלק מהמיסים שלך הולכים על אנשים שמואלניים שחושבים שצבא רוצח אנשים ובעד שלום
בטח שזה קשור לדיון כי את מתייחסת רק לחרדים כל המיסים
ואולי יש כאלה שלא לומדים אבל הם לא מזיקים כמו שמואלניים וערבים
בטח שזה קשור לדיון כי את מתייחסת רק לחרדים כל המיסים
ואולי יש כאלה שלא לומדים אבל הם לא מזיקים כמו שמואלניים וערבים
אני מתייחסת כרגע לחרדים כי הדיון הוא על חרדים
בדיון אחר אתעצבן גם על המיסים לערבים וכו
זה שיש עוד מימונים לא הוגנים לא הופך את זה להוגן . את פשוט מתחמקת מהעובדה שזה לא סבבה ומביאה דברים שלא קשורים
בדיון אחר אתעצבן גם על המיסים לערבים וכו
זה שיש עוד מימונים לא הוגנים לא הופך את זה להוגן . את פשוט מתחמקת מהעובדה שזה לא סבבה ומביאה דברים שלא קשורים
מה לא סבבה שחרדי מתפלל על חייל שיחזור לשלום?
יש אנשים בארץ קורעים תתחת שלהם ועובדים כמו חמורים ומשלמים מיסים בזמן שחרדים יושבים במזגן אוכלים אבטיח וקונים דירות
^^יפה שאת הופכת את המילים שלי
אני לא אפול לזה נשמה
אני אמרתי כמה פעמים שאני בעד לימוד תורה
אני לא אפול לזה נשמה
אני אמרתי כמה פעמים שאני בעד לימוד תורה
אבל כמן שאמרתי, לשלב תורה ועבודה זה לגמרי אפשרי, וזה מה שצריך לעשות
אני דתיה בעצמי!
ועדיין חרדים עושים את התפקיד הכי משמעותי בעולם הזה עם לאכול אבטיח ולקנות דירות
"אוכלים אבטיח וקונים דירות"
באיזה סרט אתם חיים
מי מסית אתכן
כמה התקציב של מדינת ישראל ל ל2026
כמה חרדים מקבלים עובדתית,
לא במסגרת החירטוטים,
אותם הטענות של האנטישמים לאורך כל ההיסטוריה...
באיזה סרט אתם חיים
מי מסית אתכן
כמה התקציב של מדינת ישראל ל ל2026
כמה חרדים מקבלים עובדתית,
לא במסגרת החירטוטים,
אותם הטענות של האנטישמים לאורך כל ההיסטוריה...
שואל השאלה:
אני חרדית ויש לי שתי אחים בצבא ואבא שלי עובד פשןט אנחנו חרדים מודרניים
אני חרדית ויש לי שתי אחים בצבא ואבא שלי עובד פשןט אנחנו חרדים מודרניים
את חושבת שללמוד תורה זה קל
רוב מי שעובד לא מצליח ללמוד דף גמרא אחד
רוב מי שעובד לא מצליח ללמוד דף גמרא אחד
^^^אף אחד לא מסית אותי
אני שונאת את השמאלנים המסיתים יותר משאני שונאת חרדים שלא עובדים
אבל חרדים חכמים יודעים גם לשלוח את האישה שלהם לעבוד ולחיות על תרומות על גבי תרומות על גבי תרומות ולהשקיע במניות אחרי זה
ובלי קשר למסים זה לא נראה לי כמו דרך חיים מוסרית, ללמוד תורה זה חשוב אבל גם להיות איש עבודה
איך אתה מעז להשוות אותי לאנטישמים
אני שונאת את השמאלנים המסיתים יותר משאני שונאת חרדים שלא עובדים
אבל חרדים חכמים יודעים גם לשלוח את האישה שלהם לעבוד ולחיות על תרומות על גבי תרומות על גבי תרומות ולהשקיע במניות אחרי זה
ובלי קשר למסים זה לא נראה לי כמו דרך חיים מוסרית, ללמוד תורה זה חשוב אבל גם להיות איש עבודה
איך אתה מעז להשוות אותי לאנטישמים
^^^ובגלל זה אני מההתחלה אומרת שלא כל החרדים ככה
אני מדברת על סוגים מסויימים
אני מדברת על סוגים מסויימים
גם לי יש חרדים במשפחה ואמא שלי חרדיה ואחים שלי גם.
הם פשוט לא הסגנון שאני מדברת עליו.
הם פשוט לא הסגנון שאני מדברת עליו.
באותו הנושא: