23 תשובות
שואל השאלה:
כן באלי שחילונים יענו עם הסבר...
כן, כמו שיש חרדים ששונאים חילונים
כן לגמרי ויש לגמרי סיבות (לא שאני שונא)
כי אתם מישתלטים על המדינה הזאת בחייאת
אנונימית
שואל השאלה:
מה בגלל שהם "לא עובדים"?
לא, העולם עשוי מסוכריות וביסקוויטים
לצערנו כן
לחלוטין בגלל שהם לא *עובדים* ולא הבנתי מה המירכאות. הם לגמרי מאמינים שהם יכולים לתפקד בלי שהחילונים יעבדו בשבילם וימותו בשבילם בצבא ושלא נדבר על כמה שהם כפויי טובה
^^^^ לא רק יש עוד המון סיבות ועדיף שלא ניכנס לזה
אנונימית
א כל להגיד שהחילונים ימותו בצבא זה התעלמות מוחלטת מהדתיים הלאומיים שמשרתים כולם בצהל, חוץ מזה שאתה מכליל רצח ולא כל החילונים לא עובדים ולא מתגייסים. יש לך אץ נצח יהודה נראה לי קוראים לזה שזה חטיבה של חרדים
כיפה סרוגה אהובים שלי תורמים למדינה
השיחה על חרדים, ויוםי שאתה מדגים מהקיצון משני הצדדים
אחוזי גיוס אצל חילונים 80 אחוז משהו כזה ואצל חרדים פחות מ10. אל תדבר שטויות
שואל השאלה:
תראה אתה די מכליל אלף כול לא כולם לא הולכים לצבא ואלה שלא זה בגלל שהם יודעים שהם לא יכולים להתגייס לצבא ולשמןר על החרדיות שלהם אם הצבא היה כולו חילונים אתה חושב שחילונים היו הולכים? והמירכאות זה בגלל שהם מבחינתם עובדים 16 שעות ביום בלימוד תורה ...
תמיד יש להם יחס מועדף סבבה וזה משפיע פעם אחת ניכנסתי לסופר בשכונה חרדית המחירים שם הרבה יוצא זולים בזמן שכולנו נילחמים ביוקר המחיה להם זה תמיד יותר קל
אנונימית
שואל השאלה:
היה כולו חרדים*
הופה עכשיו אפשר לשים מירחאות כי הם יושבים וקוראים 16 שעות הם לא עובדים ולא נעליים
מה זה תורם למשהו? לכלכלה? למדינה? ותאמין לי שלא תורם במיוחד ליהודים כי למדו תורה גם לפני השואה
שמע לא הבנת נכון את מה שכתבתי, התכוונתי לומר שאתה מכליל, לא כל החרדים משתמטים מהצבא ולא עובדים וכל החיים לומדים תורה, מסכים איתך לגמרי שאלה שעושים את זה הם בעייתים אבל מה שעשית זו הכללה גזענית וזה כמו להגיד שכל הערבים רוצחים
אני מאוד מכליל זה נכון אבל ההבדל הוא שהערבים הרוצחים זה מיעוט זעיר ורוב החרדים לא מתגייסים ולא ככ תורמים
מיעוטים
לרוב בהשפעת תקשורת או שנאת השם
א הערבים שרוצחים ואלה שמשתפים איתם פעולה הם לא כאלה מיעוט זעיר
ב 70 אחוז מהחרדים עובדים אז נכון שהם לא מתגייסים, אבל לא הייתי אומר שהם לא תורמים
לצערי כן
למה? כי התקשורת דאגה לזה...
כן אבל זה לא כולם וגם יש חרדים ששנואים חילונים אבל גם זה לא כולם