9 תשובות
אני לא בוכה בגלל שיר
'אצלך בעולם' האקוסטי של מאיר בנאי ואביתר בנאי יחדיו
פשוט תמיד אבכה
שונא את הקריפר תמיד גורם לי לבכות דמעות של עצב כאילו שיחקתי במינקראפט מעל חודש
moon שיר לזכר זמר שנפטר
אל תעזבי ידיים
hold on
dont cry (אירוני)
estranged
space oddity
wish you were here

ובעברית
בא מכאב
ילד של אבא (נקודה רגישה)
הכל עובר
עד שתחזור
lover you should have come over
je te laisserai des mots
landslide
הפתיח של בובספוג..
התחברות ל