93 תשובות
יש כמה שירים ברוסית אני לא יודע איך קוראים להם אבל
אנונימי
cry
(לא באמת)
(לא באמת)
טוליק
אנונימית
עשרים אלף איש (ובכללי שירים של יום הזיכרון)
the night we met' פשוט שמעתי אותו בתקופה גרועה בחיי
גארי אהובי יקר שלי עצוב לי כשאתה לא איתי
משהו חדש מתחיל
אין שיר שכל פעם שאני שומעת אותו אני בוכה
אבל השיר הניסיון הזה של ישי ריבו פעם אחת הגיע בטיימינג אמאלה כמה בכיתי שם
אבל השיר הניסיון הזה של ישי ריבו פעם אחת הגיע בטיימינג אמאלה כמה בכיתי שם
the greatest
i love you
i love you
שואל השאלה:
שלי tag, you're it
dollhouse
mrs. potato head
שכולם של melanie martinez
ו mockingbird של eminem
שלי tag, you're it
dollhouse
mrs. potato head
שכולם של melanie martinez
ו mockingbird של eminem
the night we met
אנונימית
שואל השאלה:
אובססיבית לחתולים wish you the best של בילי ?
אובססיבית לחתולים wish you the best של בילי ?
אין לבילי שיר כזה
שואל השאלה:
יואו תודה that billi's fan גם the greatest
יואו תודה that billi's fan גם the greatest
כן חיחי
שואל השאלה:
^^זה לא השם שלו אבל זה האפייה דן אבר
^^זה לא השם שלו אבל זה האפייה דן אבר
שואל השאלה:
האפייר
האפייר
טוליק
אנונימי
וואו כן זה אחד השירים האהובים עליי וגם ממנו אני בוכה מלא וצורחת כמו משוגעת
שואל השאלה:
^איזה?
^איזה?
happier than ever
תדרג מאחד עד 10
אנונימי
אנונימי
רק לי זה לא נותן לכתוב באנגלית
אנונימי
..
אנונימי
לא יודעת כל שיר של רדיוהד
אנונימית
דע בני אהובי
dichterliebe
best day of my life של הזמר tom odel
לא לבכות אבל כמעט
somewhere only we know
ארץ צבי עם הבית לזכר רועי קליין ז"ל
somewhere only we know
ארץ צבי עם הבית לזכר רועי קליין ז"ל
happier
כל השירים של מיטסקי.
please don't go - abbey glover
^^^^יש happier למרשמלו, אד שירן, ולאוליביה רודריגו
slipping through my fingers
' מיליון כוכבים '
' בואי ' של עידן רייכל
' מי נהר ' של עידן רייכל
' בואי כלה '
' הימים עוברים והשעות חולפות '
' החיים יפים '
' מתנות קטנות '
' אני גיטרה '
' אלי אלי, שלא יגמר לעולם '
' if i can't feelings in love with you '
' זה היום, לחלום '
זה היום לחלום
נתגנב ביחד
its a celebration
זה בא לי פעם בשנה.
happy birthday to you
חלומות יתגשמו
אם נחגוג ונרקוד עד הבוקר
happy birthday to you
שהשנים יעברו
בכיף בשמחה ובאושר.
ילדים מזדקנים
עוד שנה עוברת
its a celebration
זה בא לי פעם בשנה.'
וזה טיפשי,
אבל:
'
גארי אהובי יקר שלי,
עצוב לי כי אתה לא איתי.'
' בואי ' של עידן רייכל
' מי נהר ' של עידן רייכל
' בואי כלה '
' הימים עוברים והשעות חולפות '
' החיים יפים '
' מתנות קטנות '
' אני גיטרה '
' אלי אלי, שלא יגמר לעולם '
' if i can't feelings in love with you '
' זה היום, לחלום '
זה היום לחלום
נתגנב ביחד
its a celebration
זה בא לי פעם בשנה.
happy birthday to you
חלומות יתגשמו
אם נחגוג ונרקוד עד הבוקר
happy birthday to you
שהשנים יעברו
בכיף בשמחה ובאושר.
ילדים מזדקנים
עוד שנה עוברת
its a celebration
זה בא לי פעם בשנה.'
וזה טיפשי,
אבל:
'
גארי אהובי יקר שלי,
עצוב לי כי אתה לא איתי.'
אפר ואבק
מיליון כוכבים
מיליון כוכבים
cant take my eyes off you
moonlight on the river
mrs magic
im not in love
come back
for the first time
שירים שמזכירים אותה קצת
moonlight on the river
mrs magic
im not in love
come back
for the first time
שירים שמזכירים אותה קצת
אנונימי
washing machine heart
no time to die של בילי.
דיי.
השיר הזה נכתב בשבילי.
דיי.
השיר הזה נכתב בשבילי.
אמא יקרה לי
בלון גדול - יובל שם טוב
f1en - טראוויס סקוט
עזראים - שאול דהמלאך
f1en - טראוויס סקוט
עזראים - שאול דהמלאך
runaway
daddy ishuus
labour
7 years
baby dont cut
יש עוד מלא אבל אלה בעיקר
daddy ishuus
labour
7 years
baby dont cut
יש עוד מלא אבל אלה בעיקר
אנונימית
better without you של whoistano
already dead
im still
scared of love
long gone
hurt me
all girls are the same
candles
של juice wrld
red moon של lil uzi vert
already dead
im still
scared of love
long gone
hurt me
all girls are the same
candles
של juice wrld
red moon של lil uzi vert
טופ שירים לברייקאדון מנטלי:
nude - radiohead
regret - john frusciante
bloodhail - have a nice life
head in the ceiling fan - title fight
יש עוד אבל לא עולה לי
nude - radiohead
regret - john frusciante
bloodhail - have a nice life
head in the ceiling fan - title fight
יש עוד אבל לא עולה לי
אם אין לחם אין אהבה. כל פעם שאני שומע את המשפט הזה בשיר אני מבין למה אני נמצא במקום שאני בו היום.
טודו בום
מזכיר לי שלא הכול בסדר
מזכיר לי שלא הכול בסדר
אנונימית
שמישהו יעשה פלייליסט מכל השירים כאןןןן
ושלי - גיבורי על
ושלי - גיבורי על
אנונימית
hero
כשאת הולכת
כבר אין שיר כזה :-)
listen before i go
i love you של בילי
hurt של כריסטינה
let down של רדיוהד
nintendo 64 של אלקס גימל
לראות את האור של אפרת גוש
hurt של כריסטינה
let down של רדיוהד
nintendo 64 של אלקס גימל
לראות את האור של אפרת גוש
זהרה
comme toi
jean jacques goldman
שיר על ילדה קטנה בשואה
jean jacques goldman
שיר על ילדה קטנה בשואה
הדרך אל הכפר
זה לא בהכרח גורם לי לבכות אבל זה שיר עצוב
זה לא בהכרח גורם לי לבכות אבל זה שיר עצוב
older של סשה אלכס סלואן (העתקתי את השם מגוגל )
אין באמת שיר שתמיד גורם לי לבכות
אבל אם עצובה כנראה אלך לשמוע את השיר
wheres my love acoustic version
פשוט יש שם משפט:
does she know that we bleed the same?
dont wanna cry but i break that way.
ולא יודעת הוא יפה..
אבל אם עצובה כנראה אלך לשמוע את השיר
wheres my love acoustic version
פשוט יש שם משפט:
does she know that we bleed the same?
dont wanna cry but i break that way.
ולא יודעת הוא יפה..
how could you leave us - nf
baby don't cut - bmike
her last words
alon - nico colins
i'm depressed - mantra
ואם את מכירה את הסדרה
והדמויות אז brother - madds buckley
אם יודעים את הסיפור או שאת מזדהה עם המילים זה מכה קשה
baby don't cut - bmike
her last words
alon - nico colins
i'm depressed - mantra
ואם את מכירה את הסדרה
והדמויות אז brother - madds buckley
אם יודעים את הסיפור או שאת מזדהה עם המילים זה מכה קשה
אחרי הנצח של פאר טסי
יונתן
one more light ו leave out all the rest של linkin park
הנסיך הקטן מפלוגה ב'
in the stars
אמנם לא לבכות אבל הדמעות בהחלט מתאפקות לא לצאת.
theme from schindler's list
של ג'ון וויליאמס כמובן.
הכינור שם באמת גורם לך לדמוע מבלי אפילו להבין מדוע.
theme from schindler's list
של ג'ון וויליאמס כמובן.
הכינור שם באמת גורם לך לדמוע מבלי אפילו להבין מדוע.
mockingbird-eminem
בן אדם של יבין בן משיח
שמע ישראל של שרית חדד
שמע ישראל של שרית חדד
אנונימי
משום אני לא בוכה משירים כל עוד זה לא מזכיר לי דברים שקרו לי בחיים
riptide
דני גיבור
אני לא כזה דרמטי- by oren lahav
listen before i go
male fantasy
של בילי אייליש
male fantasy
של בילי אייליש
lover you shouldve come over ו grace ובכללי כל שיר של ג'ף באקלי
i'll never love again
lady gaga
lady gaga
fundementally loathesome- marilyn manson
street spirit (fade out)- radiohead
i'm so tired- fugazi
street spirit (fade out)- radiohead
i'm so tired- fugazi
אבא
אנונימי
chamber of reflection
daddy isusse
השירים האלו כי זה מזכיר לי בנים שאהבתי או יותר נכון אוהבת "לא להמציא של דודא נראלי או מעיר" "בית גם נראלי או של דודא או מעיר" "השיר שאת אהבת עומר אדם" "the end of the world"
אליס ופלסטרים
red swan מעונה 3 של מתקפת הטיטנים
בכיתי פעם ממש בשיר beautiful things כן מוזר אבל ממש התכוונתי לפזמון ובכיתי את חיי
אבא של אביתר בנאי
people you know
the middle of the night
סיפור ארוך
וגם softcore
לפני שיגמר
the middle of the night
סיפור ארוך
וגם softcore
לפני שיגמר
army dreamers
ופעם אחת גם black out days
ופעם אחת גם black out days
unshaken של dangelo(שחקני rdr2 יבינו)
אנונימי
מלאכית
סיגמה בוי
אנונימי
גם the end of the world של סקיטר דייויס
ככ
fade to black - metallica
מספר ממש את הסיפור התאבד!ת של אבא שלי
fade to black - metallica
מספר ממש את הסיפור התאבד!ת של אבא שלי
beautiful freak
into my mothers arms
hurt
everytime
goodbye
sad song
ויש עוד מלא
into my mothers arms
hurt
everytime
goodbye
sad song
ויש עוד מלא
goodbay- soungmin
שואל השאלה:
נזכרתי באחד חשוב the 30th של billi eilish
נזכרתי באחד חשוב the 30th של billi eilish