9 תשובות
לא
לא קרה, אבל נשמע די הגיוני.
כן
לא הבנתי? בכי כאילו?
כן
הייתה פעם אחת שבכיתי 4 שעות (עם קצת הפסקות אבל במצטבר זה יצא 4 שעות) במהלך ויכוח מאוד ארוך וקשה

שטפתי פנים 4 פעמים אחכ ועדיין פיזית כאב לי הראש וכל הפנים כל היום. ממש הרגשתי את הלחיים שלי פועמות מכאב וכאב לי לדבר לא בגלל שאימצתי את הקול אלא בגלל ששרירי השפתיים שלי והמסביב כאבו
התחברות ל