18 תשובות
לא
ולא
ולא
כאב פיזי או נפשי
ברור שכן (אבל מעולם לא גרמתי לאף אחד)
כן ולא
למרות שבמחשבה שנייה הייתי ילד קטן והחבר הכי טוב שלי נתן לי בוקס לבטן אז אני לא בטוח שזה היה מכאב
למרות שבמחשבה שנייה הייתי ילד קטן והחבר הכי טוב שלי נתן לי בוקס לבטן אז אני לא בטוח שזה היה מכאב
אנונימי
אה פיזי, כן אבל לא בגלל מישהו אלא בגלל משהו וכן
שואל השאלה:
פיזי^^^^
פיזי^^^^
אנונימית
כן.
נפתחה לי היד לרמת הבשר יוצא החוצה, אמבולנס בלאגנים
נפתחה לי היד לרמת הבשר יוצא החוצה, אמבולנס בלאגנים
כן
וכן
וכן
לא וכן
בכיתי מכאב
כן וכן
כן ולא
כן ולא
לא גרמתי אבל בכיתה ד נדמה לי בכיתי מכאבים אבל זה היה בגלל שאיזה גאון אחד דחף אותי ונפלתי על היד ונקעתי אותה
כן מלא
ולא נראה לי
ולא נראה לי
ברור שברתי את היד זה היה נוראי
תלוי אם זה כאב פיזי אז לא נפשי כן
ולא בחיים לא
ולא בחיים לא
באותו הנושא: