18 תשובות
כאב פיזי או נפשי
ברור שכן (אבל מעולם לא גרמתי לאף אחד)
כן ולא
למרות שבמחשבה שנייה הייתי ילד קטן והחבר הכי טוב שלי נתן לי בוקס לבטן אז אני לא בטוח שזה היה מכאב
אנונימי
אה פיזי, כן אבל לא בגלל מישהו אלא בגלל משהו וכן
שואל השאלה:
פיזי^^^^
אנונימית
כן.
נפתחה לי היד לרמת הבשר יוצא החוצה, אמבולנס בלאגנים
כן
וכן
לא וכן
בכיתי מכאב
כן ולא
לא גרמתי אבל בכיתה ד נדמה לי בכיתי מכאבים אבל זה היה בגלל שאיזה גאון אחד דחף אותי ונפלתי על היד ונקעתי אותה
כן מלא
ולא נראה לי
ברור שברתי את היד זה היה נוראי
תלוי אם זה כאב פיזי אז לא נפשי כן
ולא בחיים לא