כל פעם מחדש פוגעים בי וכל פעם מחדש אני עוזבת כי לא בא לי להיות חברה של אנשים כאלה. באמת שכל פעם אני נהיית חברה של אנשים אחרים וכל פעם מחדש מאכזבים אותי ופוגעים בי. מה הבעיה של אנשים? למה לאף אחד לא יכול להיות באמת אכפת ממישהו אחר? באמת אני כבר בייאוש אני לא מבינה את זה. למה אני היחידה שאכפת לה מהם?