8 תשובות
כן תרגיעי
זה בסדר גמור
נורמאלי לגמרי
החבר הראשון שלי והנשיקה הראשונה שלי היו בכיתה יא
החבר הראשון שלי והנשיקה הראשונה שלי היו בכיתה יא
אחי אני כיתה יא בלי חבר הכל טוב
מוסד פסיכיאטרי
סתם, זה בסדר יש לך עוד מלא זמן
סתם, זה בסדר יש לך עוד מלא זמן
כע ברור הכול טוב
מחריד לדעתי שאת עדיין לא נשואה פלוס שתיים וכלב
הכל בסדר בלי לחץ זה כולה כיתה י
הכל בסדר בלי לחץ זה כולה כיתה י
אנונימית
לא נורמלי בכלל
צריך להחרים אותך
צריך להחרים אותך
באותו הנושא: