6 תשובות
שיעברו לנגב מלא מרחבים פתוחים. בכל מקרה כנראה צפוף להם מדי במרכז ושם רוב ההזדמנויות העסקיות
אני ממש לא מצדיקה אותם אבל אם כבר אז הם כנראה עזבו בגלל יוקר המחייה והמצב הביטחוני
קשה לחיות ככה אבל שוב, לא מסכימה עם זה קודם ציונות
אין להם ערכי ציונות הם יותר שונאים את הממשלה מאשר אוהבים את המדינה שלהם
עצוב מאוד
מה
מי עובר כי צפוף פה? אולי צפוץ בתל אביב בפריפריה ממש לא צפוף
אנשים עוזבים מכל מיני סיבות
צפיפות זה לא הדבר השכיח
שואל השאלה:
גם אם הם לא מודים הם עוזבים הרבה פעמים בגלל זה
אנונימי
התחברות ל