11 תשובות
שזכותם ואין שום בעיה עם זה
יש אנשים שבחרדות אי אפשר לשפוט
הגיוני וזו החלטה שלהם לגמרי.
זה לא משדר
זה פשוט עצוב שאנשים מתו בשביל המדינה הזאת ויש כאלה שבורחים ממנה (אני מדברת על מי שעוזבים את המדינה בלי שבאמת רע להם פה) לדעתי
זה פשוט עצוב שאנשים מתו בשביל המדינה הזאת ויש כאלה שבורחים ממנה (אני מדברת על מי שעוזבים את המדינה בלי שבאמת רע להם פה) לדעתי
לא מספיק מאמינים ולא מספיק מרגישים שייכים. זכותם המלאה. אני שוקל גם לעבור
^^^
תזכרי שהמשך השיר הוא
לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה
המדינה לא נשארה אותו הדבר, ניסו לצעוק ולהלחם עליה אבל שום דבר לא עזר
תזכרי שהמשך השיר הוא
לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה
המדינה לא נשארה אותו הדבר, ניסו לצעוק ולהלחם עליה אבל שום דבר לא עזר
שזה בסדר ויש אנשים שלא יכולים להתמודד עם אזעקות ובומים
אחלה בחלה להם
שזה בסדר גמור החלטה שלהם
זה מובן לגמרי הם מפחדים על החיים שלהם וכל מי שאומר שהם פחדנים ושהם נוטשים את המדינה שלהם זה בולשיט אנשים יכולים לעשות מה שבא להם מה שעושה להם טוב.
עצוב כל כך. לא יוזמן דברים כאלה! ישראלים אמיתיים יילחמו וילחמו עד שנביס את כולם! בחיים לא נכנעים. זה רק מראה לאויב שהוא ניצח.
באותו הנושא: