15 תשובות
טבלה טבלה טבלה
שואל השאלה:
נו ברור,אני מתכוון טיפים לאיך לא ליפול בדברים המילוליים האלה
נו ברור,אני מתכוון טיפים לאיך לא ליפול בדברים המילוליים האלה
לא מאוחר מדי לעזוב הסתברות ולעבור לקיצון למדתי יום לפני קיצון והצלחתי את כל השאלה
אה זה בארבע יחל
שואל השאלה:
אני שוקל אם לעבור לקיצון אבל אני לא כזה טוב בזה
אני שוקל אם לעבור לקיצון אבל אני לא כזה טוב בזה
אה כתבת בחמש יחל הסתכלתי בתיוג והתבלבלתי בריבוע
לעבור לקיצון נושא כל כך פאק*נג קל ואוו זה באמת הנושא הכי קל בפער רמה של 3 יחל
המון לוגיקה.
הסתברות נושא קשה ב-5 יחל, אך יש גם שאלות מתחשבות יותר.
כל מה שקשור בברנולי פחות מסובך.
אגב, עדיין לא מאוחר להחליף נושא.
יש שבועיים עד מועד ב'.
שאלות הקיצון הן באמת סבירות.
הן גם דורשות בדרכ פחות זמן.
לא הייתי מגדיר אותן ברמה של 3 יחל (??), כפי שצויין כאן, בכלל לא, כי יש מקרים בהם כן דרושה חשיבה וכן עבודה אלגברית עם נעלמים, ועדיין - פחות מסוכן מהסתברות
הסתברות נושא קשה ב-5 יחל, אך יש גם שאלות מתחשבות יותר.
כל מה שקשור בברנולי פחות מסובך.
אגב, עדיין לא מאוחר להחליף נושא.
יש שבועיים עד מועד ב'.
שאלות הקיצון הן באמת סבירות.
הן גם דורשות בדרכ פחות זמן.
לא הייתי מגדיר אותן ברמה של 3 יחל (??), כפי שצויין כאן, בכלל לא, כי יש מקרים בהם כן דרושה חשיבה וכן עבודה אלגברית עם נעלמים, ועדיין - פחות מסוכן מהסתברות
סיכון לענות על הסתברות, אם אתה לא טוב בזה ברמה מושלמת לא שווה לענות על זה. תחשוב שאם טעית טעות הכי קטנה הלכה כל השאלה כי בסעיפים הבאים לא מתחשבים בטעות ניגררת
וכמו שדרימבוי היקר אמר באמת שווה לענות על קיצון זה נושא הרבה יותר קליל ונחמד שאפשר ללמוד מהר
וכמו שדרימבוי היקר אמר באמת שווה לענות על קיצון זה נושא הרבה יותר קליל ונחמד שאפשר ללמוד מהר
בהסתברות הטיפ הכי טוב שלי זה לקרוא את השאלה כמה פעמים לאט ולהבין בדיוק מה רוצים ממך
זאת הבעיה בשאלות מילוליות כמו הסתברות ב581 (גם 571 אבל זה שאלון קל יותר) שאנשים ממהרים לפתור ותמיד מסתתרות שם הפתעות או דברים שצריך לשים לב אליהם
בכללי לא ממליצה על שאלות מילוליות כאלה אבל בהצלחה
זאת הבעיה בשאלות מילוליות כמו הסתברות ב581 (גם 571 אבל זה שאלון קל יותר) שאנשים ממהרים לפתור ותמיד מסתתרות שם הפתעות או דברים שצריך לשים לב אליהם
בכללי לא ממליצה על שאלות מילוליות כאלה אבל בהצלחה
שואל השאלה:
אני כלכך שונא את האלגברה של החקירות בגלל זה אני מפחד מקיצון
אני כלכך שונא את האלגברה של החקירות בגלל זה אני מפחד מקיצון
שואל השאלה:
כמה זמן של תרגולים בערך קיצון יקח לי להגיע לרמת שלמות
כמה זמן של תרגולים בערך קיצון יקח לי להגיע לרמת שלמות
יום של חרישה אחד וזה מספיק
לפחות ככה היה אצלי
הקיצון פחות גרוע מהחקירות, פחות מתיש, אם כי יש מקרים שמוסיפים סעיף או שניים - תחום, אסימפטוטות וכו' - מה שמגדיל את נפח השאלה.
לא נפוץ במיוחד.
בדרכ מתמקדים בקיצון.
שורה תחתונה - ברוב המקרים, שאלה בהחלט מומלצת
לא נפוץ במיוחד.
בדרכ מתמקדים בקיצון.
שורה תחתונה - ברוב המקרים, שאלה בהחלט מומלצת
באותו הנושא: