תשובה אחת
לדעתי שניהם זה עניין של תרגול.
כשאני ניגשתי לבגרות, עשיתי אותה ב2017, היינו צריכים לעשות 2 מפרק ראשון
1 מפרק שני
2 מפרק שלישי
בעיה מילולית אני לא כזה טוב אז הייתי תמיד הולך על סדרה והסתברות. תראה התרגילים בסדרות הרבה פעמים נראים קשים ומסובכים אבל רגע שפתרת ותרגלת כל כך הרבה, אין לך מה לפחד. אבל כן דרושה שם הבנה חזקה של הנושא.
הסתברות זה טיפה אחרת. עם הנושא יותר הסתדרתי והייתי קולט הכל ישר. אבל גם שם דרושה הבנה. ובתכלס? אלה שאלות של הבנת הנקרא. אם אתה לא מבין מה נתון לך ועל מה מדברים בשאלה אתה פשוט לא תצליח לפתור.
עכשיו בקיץ אם אתה ניגש אתה חייב שאלה מכל פרק ועוד 2 לבחירתך. אני הייתי הולך על סדרה, טריגו/גיאומטריה ועוד 3 חדו"א
כשאני ניגשתי לבגרות, עשיתי אותה ב2017, היינו צריכים לעשות 2 מפרק ראשון
1 מפרק שני
2 מפרק שלישי
בעיה מילולית אני לא כזה טוב אז הייתי תמיד הולך על סדרה והסתברות. תראה התרגילים בסדרות הרבה פעמים נראים קשים ומסובכים אבל רגע שפתרת ותרגלת כל כך הרבה, אין לך מה לפחד. אבל כן דרושה שם הבנה חזקה של הנושא.
הסתברות זה טיפה אחרת. עם הנושא יותר הסתדרתי והייתי קולט הכל ישר. אבל גם שם דרושה הבנה. ובתכלס? אלה שאלות של הבנת הנקרא. אם אתה לא מבין מה נתון לך ועל מה מדברים בשאלה אתה פשוט לא תצליח לפתור.
עכשיו בקיץ אם אתה ניגש אתה חייב שאלה מכל פרק ועוד 2 לבחירתך. אני הייתי הולך על סדרה, טריגו/גיאומטריה ועוד 3 חדו"א