12 תשובות
חחח איך אני אוהבת סיפורים כאלה שערורייתיים בסימס.
אני הייתי שומרת בסוד מהסיבה שאני לא מתה על הסימס כשהם מתעצבנים שגילו שהייתה בגידה.
לי יש בסימס מישהו שיש לו ארבע ילדים מארבע נשים שונות.
אני הייתי שומרת בסוד מהסיבה שאני לא מתה על הסימס כשהם מתעצבנים שגילו שהייתה בגידה.
לי יש בסימס מישהו שיש לו ארבע ילדים מארבע נשים שונות.
שואל השאלה:
יש לה עכשיו ארבע ילדים כל אחד מהורה שונה.
היא גם בזוגיות עם כולם.. כיאלו יש 3 אבות ואמא נוספת אחת...
אז השאלה האם לקחת את הילדה לבית שלי
יש לה עכשיו ארבע ילדים כל אחד מהורה שונה.
היא גם בזוגיות עם כולם.. כיאלו יש 3 אבות ואמא נוספת אחת...
אז השאלה האם לקחת את הילדה לבית שלי
אנונימית
עשית לי חשק ללכת לשחק סימס
שואל השאלה:
באלי לשחק תאמת בפאלייז החדש הזה? שמעת??
אבל הוא עולה 40 דולר
באלי לשחק תאמת בפאלייז החדש הזה? שמעת??
אבל הוא עולה 40 דולר
אנונימית
מה שאת חושבת, אני הייתי לוקחת אותה לבית שבו לא יגלו שהייתה בגידה כדי שהבעל לא יגלה
^^אינזוי?
אני מעדיפה להשאר עם הסימס הישן והמוכר
אני מעדיפה להשאר עם הסימס הישן והמוכר
שואל השאלה:
בעיקרון אני רוצה גם ילד מבעלה אבל הוא לא צריך לדעת מאיפה שאר הילדים שלי :)
בעיקרון אני רוצה גם ילד מבעלה אבל הוא לא צריך לדעת מאיפה שאר הילדים שלי :)
אנונימית
חחח מתה על זהה
שואל השאלה:
^^^דכחתי איך קוראים לזה אבל זה אמור להתחרות נגד הסימס בגלל המחירים
^^^דכחתי איך קוראים לזה אבל זה אמור להתחרות נגד הסימס בגלל המחירים
אנונימית
אגב תכתבי לי בפרטי בא לי לדבר על המשחק
נע, לא שילמתי לסימס שקל ^^
שואל השאלה:
אוקיי אז העברתי את הילד אליי והעברתי גם 15 אלף כסף בשביל דמי שתיקה...
היא תגיד שזה התאומה של הבן שלה שהוא ממישהו אחר (נולדו בהפרש של יום)
אוקיי אז העברתי את הילד אליי והעברתי גם 15 אלף כסף בשביל דמי שתיקה...
היא תגיד שזה התאומה של הבן שלה שהוא ממישהו אחר (נולדו בהפרש של יום)
אנונימית
באותו הנושא: