9 תשובות
בהחלט
כן
כן
כנראה שכן אבל יהיה יותר מקובל להגיד בעלי
ברור. זכותך להשתמש באיזו מילה שאת רוצה. למילה 'בעלי' יש שתי קונוטציות שיכולות להתפרש כשליליות ויש אנשים שמעדיפים לא להשתמש בה.
כן
כן.
כן
אם את קוראת לו בן הזוג שלך אנשים יחשבו שאתם רק בזוגיות ולא נשואים. תגידי בעלי
באותו הנושא: