24 תשובות
יו בכיתה א מאיזה בובה דבילית כזאת
דיי היינו משועממים
אנונימית
כסף. וזה תמיד מרגיש לי מוזר כי כל אחד בתכלס יכול אם הוא באמת ילך עד הסוף (הרוב לא עושים את זה פשוט).
שאני בת יחידה
שיש לי תאומה
זה לא באמת כזה מוזר אבל מבחינתי כן כי אני לא אוהבת את זה
שיש לי אח תאום
אנונימית
שאני לא נאבקת על חברויות
כאילו מה אם אתה רוצה ללכת תלך

לפני יומיים או יותר גיליתי שמישהי שיזמה את הניתוק קשר שלנו שכבה עם אקס שלי כשהיינו ביחד בגלל שהיא קינאה לי שנתתי לה ללכת כזה בקלות

אין לי כוח לאנשיםנ
שאין לי בעיה להיות לבד אני לא מרגישה צורך לצאת עם עוד אנשים כל פעם שאני יוצאת ולרוב אני יוצאת לבד
כנל על מתי שאני בבית
בגובה שלי
בעיניים שלי
שהייתי חייל בודד
שהלכתי לבד להופעה
שיש לי משמעת עצמית
שאני מסוגל לא לאכול דברים לא בריאים, עומד בגירוי
אנונימי
שאני חתיך
אנונימי
ביסודי היה לי קלסר מדבקות ויום אחד באתי עם מדבקות נדירות של אלזה ואנה
כולם רצו לעשות עליהן טרייד אבל לא הסכמתי וילדה אחת קינאה בי ממש וגנבה את המדבקות
שלא הלכתי לבית ספר יותר מחצי שנה נראלי
שיש לי ביצים להעמיד את המנכ"ל במקום
שאני הולך להופעות ולמסיבות לבד/עם ההורים שלי
אנונימי
על זה שאני יותר רזה ממנה היא קראה לי שמנה:oo
אבל ברצינות שאני לא כזה אוהבת את הגוף שלי...
שהבן זוג שלי באמת אוהב אותי ומעריץ אותי
לא יודע אם קנאו אבל ביסודי תמיד הייתי משחק מג'יק טיילס הזה של הפסנתר והייתי טוב בזה וכולם אהבו לראות אותי משחק בזה
רווח בשיניים
לא נלחמת על קשרים
אנונימית
היכולת לחתוך אנשים מהחיים שלי בלי ייסורי מצפון
אנונימית
בשפתיים שלי
היה לי קולקציה מכובדת של אנרי בירדס
התחברות ל