10 תשובות
לרכב אך ורק עם מיגון מיגון מיגוןן
אנונימי
אם אתחיל לא אסיים בשעתיים הקרובוצ
אני חושב שלא יצא לי לחוות "שיעור מתוך קושי". נטו בגלל שאני חושב על השיעור לפני שהקושי מגיע
וזו קללה כמו שזו ברכה
אין דבר כזה הזדמנות שנייה
שאם אפתח לאנשים כל כך מהר אפגע, וזה למה אני לא מתחברת כמעט לאחרים. כי אני מפחדת להיפגע.
שאי אפשר לסמוך על אף אחד ב100% גם לא על ההורים אי אפשר נקודה.

ואם לא תתחיל אתה לא תעשה את זה בחיים
למדתי שאני יכול (בגבולות המציאות) לעשות הכל והמגבלות רק במוח
אנונימי
היו כמה. אחד מהם: עדיף להיות ישיר ושמישהו יעלב לתקופה מאשר ללכת על קליפות ביצים לנצח כדי שחלילה לא לפגוע ברגשות.
השלום
זה משהו
שגם עם כולם ירצו
רק מישהו אחד יביא אותו
המשיח
אנשים לא מרגישים חרטה אף פעם
התחברות ל