8 תשובות
לקח לי 3 שנים ללמוד לדבר ו20 שנים ללמוד לשתוק, קחו את זה לאן שבא לכם..
בסוף הכל עובר
אם קשה זה אומר שגדלים
אם קשה זה אומר שגדלים
שואל השאלה:
אני למדתי שאנשים יצאו ויכנסו לי לחיים בסופו של דבר אשאר אני מול כולם
אני למדתי שאנשים יצאו ויכנסו לי לחיים בסופו של דבר אשאר אני מול כולם
אנונימית
החיים לא יפים ומתוקים כמו שהם נראים
ככל שגדלים חוטפים כאפות מהחיים ומבינים שאין ברירה אלה להשאר חזקים ולהתמודד עם הכאב לבד כי בעולם הזה אין באמת חברים זה אתה לעצמך ברגע האמת כילם נעלמים
ככל שגדלים חוטפים כאפות מהחיים ומבינים שאין ברירה אלה להשאר חזקים ולהתמודד עם הכאב לבד כי בעולם הזה אין באמת חברים זה אתה לעצמך ברגע האמת כילם נעלמים
אנונימית
אני בת 17.. אבל למדתי על בשרי כמה דברים מאוד חשובים.
1. לא לסמוך על אנשים.
2. לא להאמין לאנשים
3. כסף זה לא הכל בחיים גם אם אתם חושבים שכן אני מבטיחה לכם שיש דברים שגם מליון שקל אתם לא עזרו בשבילו.
4.לא לדבר עם אנשים גם אם הם נראים הכי נחמדים בעולם.
5. לא להיות סקרנית. אתם סתם תסתבכו מזה גם אם זה בקטנה וגם זה לא
6. לא להתערב בעניינים שלא שלך. אתם יכולים להסתבך מזה רצח.
7. לא להיות נחמדה לכולם גם אם זה האופי שלכם. אנשים ינצלו את הנחמדות שלכם.
8.לדעת להגיד לא. זה קשה לפעמים ונכטן שלא נעים אבל אם לא תדעו להגיד לא אתם תתדפקו מזה.
9.לדעת לעשות על שלך. דבר שגם קשה לעשות כי לפעמים אתה מןחד שהבן אדם יעזוב אותך, אבל תזכרו שהכל משתבש לטובה. גם אם אתם לא רואים את זה.
10.אל תעשו דברים שאתם לא רוצים בשביל שאנשים יערכו אותם יותר או יאהבו אותם יותר. אתם סתם תרגישו רע עם עצמכם.
1. לא לסמוך על אנשים.
2. לא להאמין לאנשים
3. כסף זה לא הכל בחיים גם אם אתם חושבים שכן אני מבטיחה לכם שיש דברים שגם מליון שקל אתם לא עזרו בשבילו.
4.לא לדבר עם אנשים גם אם הם נראים הכי נחמדים בעולם.
5. לא להיות סקרנית. אתם סתם תסתבכו מזה גם אם זה בקטנה וגם זה לא
6. לא להתערב בעניינים שלא שלך. אתם יכולים להסתבך מזה רצח.
7. לא להיות נחמדה לכולם גם אם זה האופי שלכם. אנשים ינצלו את הנחמדות שלכם.
8.לדעת להגיד לא. זה קשה לפעמים ונכטן שלא נעים אבל אם לא תדעו להגיד לא אתם תתדפקו מזה.
9.לדעת לעשות על שלך. דבר שגם קשה לעשות כי לפעמים אתה מןחד שהבן אדם יעזוב אותך, אבל תזכרו שהכל משתבש לטובה. גם אם אתם לא רואים את זה.
10.אל תעשו דברים שאתם לא רוצים בשביל שאנשים יערכו אותם יותר או יאהבו אותם יותר. אתם סתם תרגישו רע עם עצמכם.
מה שנראה כיף לא באמת כיף ודווקא עבודה קשה מביאה הכי הרבה הנאה
1: שום הצלחה לא מגיעה בלי מאמץ.
2: הכי חשוב- לא לקחת כל מה שאומרים ללב.
3: כשאתה בעולם הזה תשאיר רק טוב אחריך.
2: הכי חשוב- לא לקחת כל מה שאומרים ללב.
3: כשאתה בעולם הזה תשאיר רק טוב אחריך.
סתם ככה למה כתבת בני 18 פלוס אני חושב שיש כאלה הרבה יותר קטנים שמה שהם למדו אנשים לא לומדים עד המוות אז חבל להגביל
באותו הנושא: