6 תשובות
שואל השאלה:
^^^למה ה18 יהיה יקר יותר בסכום כזה?
אנונימי
בגלל פריט שבתוך האייפון מתייקר ממש ויש לו ביקוש רב אבל אין הרבה ממנו אז זה מתייקר

ואני מסכים עם האנונימי
שואל השאלה:
ולמה עדיף את ה17 על פני ה16?
אנונימי
לחכות ל18
עדיף שתחקה ל18 ואז תקנה ת17 זה הכל עם ערך פחת וה18 יהיה בהתילה בטח מאוד יקר
אנונימי
ה18 הולך להיות יקר ב 600 מהקודם זאת אומרת בערך יעלה 5600 שזה הרבה ממש אז ממליץ לקנות את ה17
התחברות ל