8 תשובות
13 עדיף, הבנתי שלאייפון 14 יש הרבה בעיות בסוללה.
13 לדעתי
לא יקר מדי ואין הבדל מהותי בינו לבין 14
13. אין הבדל בינו לבין ה14 וגם ב14 יש המון תקלות.
מאייפון 11 הכל נראה לי אותו דבר ואין הבדל משמעותי במצלמה לדעתי תחכה ל15 כי אפל דופקים טלפונים ישנים כשהם מוציאים חדש כדי שתקנה את החדש
אנונימית
אייפון 13, ה14 סתם יקר.
כן, 2000 שקל
תברחו זה מתחיל
11 טןב באותה מידה תקישיב באמת אומרת לך תקני 11 הוא לא שונה בשיט מהם והוא עולה משמעותית פחות