7 תשובות
תחכי כבר לחדש לדעתי
או 17 רגיל או לחכות ל18 לא לגעת באחרים
שואל השאלה:
זה יעלה מלא כסף אני לא עשירה
אנונימית
מה התקציב שלך?
או שתחכי לחדש ככה שירד המחירים של האחרים, ותקני אחד מתצוגה שהוא 15 או משו
תקני גלאקסי מהאלה שעולים 1000-1500 הם אחלה לגמרי חוץ מהמצלמה
גם אני עם אייפון 11 אבל כולם אומרים לי שאייפון שש עשרג הכי טוב
אנונימית
s25 fe הוא אחלה טלפון
התחברות ל