7 תשובות
תחכי כבר לחדש לדעתי
או 17 רגיל או לחכות ל18 לא לגעת באחרים
שואל השאלה:
זה יעלה מלא כסף אני לא עשירה
זה יעלה מלא כסף אני לא עשירה
אנונימית
מה התקציב שלך?
או שתחכי לחדש ככה שירד המחירים של האחרים, ותקני אחד מתצוגה שהוא 15 או משו
או שתחכי לחדש ככה שירד המחירים של האחרים, ותקני אחד מתצוגה שהוא 15 או משו
תקני גלאקסי מהאלה שעולים 1000-1500 הם אחלה לגמרי חוץ מהמצלמה
גם אני עם אייפון 11 אבל כולם אומרים לי שאייפון שש עשרג הכי טוב
אנונימית
s25 fe הוא אחלה טלפון
באותו הנושא: