7 תשובות
שואל השאלה:
כן בגלל זה עשיתי + כי עדיף לי יותר
אני עכשיו עם 128 וזה סיוט הייתי צריכה לקנות אחסון באייקלאוד
אנונימית
13 רגיל
שואל השאלה:
סבבה תודה לכם
אנונימית
נראה לי אייפון 13 256gb יעלה סביבות 3500 בייבוא רשמי. ממליץ על גרסאת יבואן רשמי כדי שתהיה לך אחריות עם זמינות גבוה וסיכוי ליותר חלקי חילוף במלאי.
או 13
12
נראה לי בתקציב הזה כדאי לך לקחת 13 עם 256 ג'יגה כי 128 זה מספיק בקושי. אישית לא חושב שכדאי שיהיו לך בעיות עם שטח אחסון, כי זה מציק אח"כ ואין אופציה להרחיב.